Gå til innhold

Hvor gammel er du når du har ditt første sexleketøy?

MaryB

Anbefalte innlegg

Hei dette er bare for bloggen min, det er mer som en overlevelse. I hvilken alder fikk du ditt første sexleketøy? Og hvor kjøpte du den? Online eller handle? Det ville være flott om du kunne dele nettstedet. :) Takk for svaret gutta.

Endret av MaryB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er egentlig sexleketøy? Jeg kjøpte mine første strømpebukser da jeg var 15 i en kiosk, kun for onani. Rett hjem, tok dem på meg, onanerte og fikk et brak av en orgasme. Kjøpte dildo med vibrator i en sexleketøyautomat (det var i Danmark) da jeg var student og koste meg med den. Det er blitt mye forskjellig etter det både på kona og meg. Prøver stadig nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2021 at 3:56 PM, pantyhoselover said:

Hva er egentlig sexleketøy? Jeg kjøpte mine første strømpebukser da jeg var 15 i en kiosk, kun for onani. Rett hjem, tok dem på meg, onanerte og fikk et brak av en orgasme. Kjøpte dildo med vibrator i en sexleketøyautomat (det var i Danmark) da jeg var student og koste meg med den. Det er blitt mye forskjellig etter det både på kona og meg. Prøver stadig nye ting.

Ah jeg skjønner. Ja, Dildo og Vibrator er kjempebra. Du og din kone bør prøve Vibrator egg og Fleshlight for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaryB skrev (2 timer siden):

Ah jeg skjønner. Ja, Dildo og Vibrator er kjempebra. Du og din kone bør prøve Vibrator egg og Fleshlight for deg. :)

Fleshlight og buttplugg har jeg gode erfaringer med. Kona liker dildo, vibrator, en fisk (som et egg), fjernstyrt vibrator innenfor trusa og en liten buttplugg. Vibratoren hennes (220V) bruker jeg ofte når jeg er alene. Ligger i senga med hennes strømpebukser på meg og kjører vibratoren over pikkhodet. Det føles veldig godt gjennom det tynne og glatte stoffet. Kan utmerket godt kombineres med å bruke buttplugg. Fantastisk! Ellers er f.eks. både tau, klesklyper, stekespade, fluesmekke, sleiv og sovemaske fine sexleketøy som finnes i ethvert hjem. Kun fantasien som setter grenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/6/2021 at 6:19 PM, pantyhoselover said:

Fleshlight og buttplugg har jeg gode erfaringer med. Kona liker dildo, vibrator, en fisk (som et egg), fjernstyrt vibrator innenfor trusa og en liten buttplugg. Vibratoren hennes (220V) bruker jeg ofte når jeg er alene. Ligger i senga med hennes strømpebukser på meg og kjører vibratoren over pikkhodet. Det føles veldig godt gjennom det tynne og glatte stoffet. Kan utmerket godt kombineres med å bruke buttplugg. Fantastisk! Ellers er f.eks. både tau, klesklyper, stekespade, fluesmekke, sleiv og sovemaske fine sexleketøy som finnes i ethvert hjem. Kun fantasien som setter grenser.

Ja, enig med deg. Jeg liker å bruke Vibrator egg i det offentlige området, fordi du kan kontrollere det via app eller fjernkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg ble født. Fant den mellom beina.

Anonymkode: 624e2...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, sexleketøy kan være så mangt. Men kjøpte meg et par billige håndjern på en morobutikk når jeg var 15, i utgangspunktet helt uskyldig. Men brukte de når jeg onanerte, så da må det vel regnes som første sexleketøy :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal du ha slik informasjon til bloggen din? Og hvorfor takker du bare "gutta" for svaret? 

Anonymkode: e5210...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

12-13 år. Kjøpte en vibrerende masasjesak på et loppemarked. Fant ut at den var fin å ha på penis etterhvert. Så slik fikk jeg min første orgasme, og har fortsatt mange vibratorer som jeg bruker på meg selv og på dama. 

Anonymkode: 3e0ad...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første som tente meg var sokkene til søstra til en kompis, tror ikke jeg var mer enn 11-12mår. Hadde ståpikk i lang tid før jeg fikk utløsning som jeg fikk som 12-åring. Det var USAsokker kjøpt hos Sock Shop. Runket i dem, luktet på dem, koste med dem og brukte dem. Var så store og myke og sexy. Og enda mykere og større og deiligere brukt dobbelt, noe hun gjorde. Jeg brukte store tubesokker over før det ble vanlig på skolen min at gutta brukte de sokkene også. Har aldri kjøpt vanlige sexleketøy. 

Anonymkode: c3aa2...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første leketøy var ei jente på 16. 

jeg var 17.

Hun var egentlig sammen med en kompis, men gikk litt på omgang i kompisgjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

11-12 år. Støvsugeren fikk gjennomgå.

Anonymkode: 95e26...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

15. Sofaen til pappa. Kjørte på med plastposer mellom sprekkene og klinte til med glidekrem 🤢

Funka ikke veldig bra.

Anonymkode: 5c6d9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...