Gå til innhold

Hvilke alder er disse plaggene for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://shopping.side2.no/varklaer-klaer-som-gir-deg-varfolelsen/

Kun jenter i 20-årene omtrent. Jeg er 42 år og de fleste plaggene ville fått meg til å se 10 år eldre ut. Manglet bare ‘konesveisen’. Og de mest sukkersøte plaggene ville fått meg til å se ut som jeg prøvde for hardt å se yngre ut😅 

Andre på 40 + som har problemer med å finne sin stil for tiden?

Anonymkode: c9c4a...a67

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare gå i det du føler deg komfortabel med? Det finnes ingen aldersgrense for hva man går antrukket med. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Selv er jeg hakket før 40, ingen av disse klærne kunne jeg kjøpt for min egen del. (Feil snitt og farger, og jeg bare likte de ikke) Men nå har jeg en veldig "rar" stil og forsåvidt alltid hatt det, med mye sterke farger, etc. Litt boho stil, litt ymse som sikkert ikke en gammel røy burde gå med :fnise: Men det er jeg gammel nok til å gi 'bang' i.. Noe kjøper jeg i de typiske norske butikkene som h&m, cubus, gina tricot osv. Men stort sett må jeg se utenfor landegrensene på nettet. Og sånn har det stort sett alltid vært med meg, uavhengig av årstall, sesong eller trender. Jeg er i tillegg en liten dame så noe som i det hele tatt kan ligne på klær som er oversized ser jo helt latterlig ut på meg.

Det beste er å finne seg sine butikker som fører (din) stil over mote og trender. Et livslangt prosjekt igrunn, men når en finner de butikkene så har en skutt gullfuglen. Og ha selvtillit og trygghet til å gå med det du ønsker ikke minst, samme f om det er kort hår eller klær i linken. Jeg har en følelse på at vi kanskje ikke har samme stil, så jeg skal ikke pakke på deg noe alternativ til denne linken men håper du får noen gode tips i tråden.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Skrevet (endret)
skreppamedleppa skrev (2 minutter siden):

Mye rot for en trøtt nattevakt🤪

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet

De som lever på 80-tallet fremdeles.

Anonymkode: 03be8...835

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 2.06):

https://shopping.side2.no/varklaer-klaer-som-gir-deg-varfolelsen/

Kun jenter i 20-årene omtrent. Jeg er 42 år og de fleste plaggene ville fått meg til å se 10 år eldre ut. Manglet bare ‘konesveisen’. Og de mest sukkersøte plaggene ville fått meg til å se ut som jeg prøvde for hardt å se yngre ut😅 

Andre på 40 + som har problemer med å finne sin stil for tiden?

Anonymkode: c9c4a...a67

Det handler vel mer om stil og smak enn alder? Jeg er eldre enn deg, og kunne fint brukt mange av de plaggene uten at jeg ser eldre ut, eller prøver hardt å se yngre ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sukkersøte plagg, men likte kun den gule kjolen med røde prikker og puffermer av disse plaggene. 

Jeg er så gammel at jeg kler meg som jeg vil 😜

Anonymkode: 61ec7...e06

AnonymBruker
Skrevet

De fleste plaggene var jo dritstøgge.

Anonymkode: 6afda...183

• Liker 5
Skrevet

Jeg fant ikke mange plagg jeg kunne brukt. Den hvite toppen med trykknapper og den chunky, grå collegegenseren. Muligens den gule kjolen blomster helt nederst, men slike kjoler er ikke helt min stil.

Resten av plaggene var grusomt stygge og mange av dem så ut som omsydde duker.

AnonymBruker
Skrevet

Den første var bare en uformelig sekk, men jeg kunne fint gått med flesteparten av de andre (og jeg er eldre enn deg). Men jeg liker en feminin, romantisk stil. Takk for tips!

Anonymkode: 0efdc...5a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 44 og kunne brukt mye der, men ikke de søteste kjolene.

Anonymkode: fa5da...129

Skrevet

Hadde kunnet kjøpt skinnjakka, that’s it. Synes rysjer og puffermer er forferdelig stygt, men hver sin smak 😅 

• Liker 2
Skrevet

Synes generelt oversizede jakker og mom-jeans fungerer best på yngre og gjerne tynne folk. 
Fikk tull-flir av enkelte av plaggene, særlig den sukkertøyfargede rosa blusen med masse blonder. Har aldri vært typen til blonder, synes jeg ser meg selv i den 😅

Bare å innse at akkurat det mest hotte nå ikke er noe for akkurat meg. Ikke primært pga alder, men har aldri vært typen til puffermer, volanger og blonde.

Hva er forresten greia med de side, gjenknappede sommerkjolene med lange ermer som har vært moderne de siste 2-3 år?

Ikke bare er de ukledelige. Men må også bli grusomt varmt....

AnonymBruker
Skrevet

Mye stygt, men dette liker jeg (er 43)

606632-0426_01.jpg

Anonymkode: 1eb05...3f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til dette motet er ferdig. Huff har allerede levd det en gang. Og det var nok! 

Anonymkode: 106d5...e2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva!?? Er det aldersgrenser for klær også???😳    ....Bra jeg er fornøyd med søplesekken og gardina jeg har sydd om!😛😆🤣

Anonymkode: 7a07e...926

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg kunne ikke brukt særlig mye av det der. Noen av jakkene var ok og  noen få av de andre plaggene. 

Kjolene var dritstygge med rart snitt og stygge farger og mønstre. Misliker sånn kjøkkenhåndklemønster. 

Men jeg har ingen problemer med å finne klær jeg liker. Jeg er 38 og kjøper klær jeg liker og ikke spesielt interessert i hva som er mote nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes mye er så tildekket, får litt Amish people/Smiths venner - assosiasjoner. 

Anonymkode: d95a6...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mye stygt, men dette liker jeg (er 43)

606632-0426_01.jpg

Anonymkode: 1eb05...3f4

Synes det ser ut som om hun har tatt av 30 kg uten å kjøpe nye klær. 

Anonymkode: d95a6...ab5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...