Ephemera Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 ... for dere som er interessert Selv har jeg ikke funnet så mye jeg skal bestille derfra denne gangen, men jeg sitter og kikker...
Gjest Madeleine Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Takk for tipset. Alltid gøy å kikke litt
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Hvor finner man disse? Høstens nyanser?
Ephemera Skrevet 2. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2005 Det ligger bare litt nye klær her og der under de ulike kategoriene. F.eks. under yttertøy og under gensere.
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Det ligger bare litt nye klær her og der under de ulike kategoriene. F.eks. under yttertøy og under gensere. ← Ah..vet ikke om jeg har tålmodighet til å lete..
Cassiopeia Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Dere kan finne alt det nye under "hm magazine" eller noe sånt, det er en egen seksjon. Endelig har de divided klær på hm.com, nå fant jeg også noe jeg ville ha! http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcamp..._SEN_HMMAGAZINE
Gjest Lilleulv Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Er det dette som kalles folklore tro?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Uff, satte meg jo til for å bestille jeg da... Men den genseren jeg vil ha får de ikke før i uke 50 (da klarer jeg nok å finne en annen en innen den tid gitt), og skjørtet var ikke heeelt slik jeg ville ha det i fargen, så da dropper jeg det *Føler meg ekstremt økonomisk nå*
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Uff, satte meg jo til for å bestille jeg da... Men den genseren jeg vil ha får de ikke før i uke 50 (da klarer jeg nok å finne en annen en innen den tid gitt), og skjørtet var ikke heeelt slik jeg ville ha det i fargen, så da dropper jeg det *Føler meg ekstremt økonomisk nå* ← Uke 50?? Hehe, det er jo i jula..
Cassiopeia Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 (endret) oj, så mye sære klær da! ← Er det galt at H&M nå har noe for enhver smak? Jeg kunne jo sagt "oj, så mye kjerringklær" om det vanlige sortimentet.. Endret 2. september 2005 av Cassiopeia
Grace Skrevet 12. september 2005 #12 Skrevet 12. september 2005 (endret) Jeg har shoppet.... Både nye og gamle... Men over halvparten av tøyet kommer ikke før i uke 50. Passer bra det når man har fått halv skatt lønning Legger ved noen bilder jeg Også en jakke som jeg syns passer godt til mukluks. Den har sånne baller hengene på, men det syns visst ikke her.. Og selvfølgelig tweedskjørt. Også litt til min kjære + noen andre småting da:-) Har vel brukt opp dagens shopping kvote... Endret 12. september 2005 av Tonjee
Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #13 Skrevet 12. september 2005 bestilte meg klær for 2000 kr hos HM i forrige uke jeg.. uff, men måtte bare deilig å slippe å lete seg skakk i butikkene egentlig. Men var innom HM på lørdag, og absolutt alle klærne jeg bestilte hang der også..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #14 Skrevet 12. september 2005 Også en jakke som jeg syns passer godt til mukluks. her..← På hvilken side fant du denne jakken? Har lyst til å ta en nærmere titt på den men det var litt vanskelig å se på et så smått bilde, spesielt når den er sort og.
Grace Skrevet 12. september 2005 #15 Skrevet 12. september 2005 På hvilken side fant du denne jakken? Har lyst til å ta en nærmere titt på den men det var litt vanskelig å se på et så smått bilde, spesielt når den er sort og. ← Hei sveis, den er på side 39 i den nyeste katalogen. Legger ved et bilde av den i grønt, da ser du den kanskje bedre
lillesky Skrevet 12. september 2005 #17 Skrevet 12. september 2005 Hei sveis, den er på side 39 i den nyeste katalogen. Legger ved et bilde av den i grønt, da ser du den kanskje bedre ← Den er utsolgt! Finnes bare i den grønne nå.
Grace Skrevet 12. september 2005 #18 Skrevet 12. september 2005 Den er utsolgt! Finnes bare i den grønne nå. ← Jeg fikk bestillt den i svart, men tror den kommer i uke 50 eler noe.. Det får briste eller bære. Jeg VIL ha den!!!
Ephemera Skrevet 13. september 2005 Forfatter #19 Skrevet 13. september 2005 bestilte meg klær for 2000 kr hos HM i forrige uke jeg.. uff, men måtte bare deilig å slippe å lete seg skakk i butikkene egentlig. Men var innom HM på lørdag, og absolutt alle klærne jeg bestilte hang der også.. ← Hvilke klær var det da? Jeg finner aldri noe i H&M-butikkene... De er så overfylte! Må liksom lete gjennom hundre stativer i flere timer for å kunne finne noen kupp innimellom, og siden jeg sjelden kjøper klær på H&M orker jeg ikke det... Men nå sitter jeg her og vurderer å kjøpe noe småtteri fra katalogen da... - alt ser så mye mer innbydende ut der enn i butikken MEN - la meg understreke at jeg kjøper endel undertøy fra H&M, der har de myyyyye fint og kvaliteten har jeg heller ikke noe å utsette på!
aline Skrevet 13. september 2005 #20 Skrevet 13. september 2005 jeg var innom hm på aker brygge i går, oppe i andre etg inne på andre delen av senteret, der har de faktisk mye av det som er i katalogen, og mye annet også som jeg ikke har sett i andre hm-butikker. faktisk mye stilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå