Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten hadde en liten krangel/diskusjon i dag. Jeg sa til han at jeg føler han snakker så ofte om seg selv spesielt når det kommer til skolen og at han får så bra karakterer osv, og at jeg også trenger å få snakka om meg selv av og til, at han bare hadde spurt meg om ting hjelper på og at jeg må få lov å si meningen min om dette.

Så ble det til at han ble dritsur fordi "nå hadde jeg sagt meningen min" og nå skal han aldri snakke til meg om hverken skolen, hvilke karakterer han får eller når han begynner på universitetet og hvordan prestasjonene hans blir på universitetet, han sa hvis jeg spør hvilke karakterer han får både på skolen og på universitetet i fremtiden kommer han aldri til å si det til meg, fordi han mener jeg laget drama utav det? Det var jo ikke det jeg gjorde, jeg sa bare ifra.

Det var ikke dette jeg mente i det hele tatt, det eneste jeg mente var at jeg syns han snakker litt for ofte om seg selv når det kommer til spesielt skolen og alle de gode karakterene han får, og jeg føler meg da ofte "liten" i forhold til han når det kun er snakk om hans prestasjoner hele tiden.. også nå skal han lage masse drama med å plutselig å nekte å si hvordan det går på skolen, hvilke karakterer han får og hvordan det blir på universitetet når han begynner der.. Er det bare meg eller er dette barnslig av han? Nå er han fast bestemt på å aldri i livet si noen om hvordan det går med han på skolen igjen. 

Hvorfor ble han så sur pga dette? Er det for å "ta igjen" eller hva er dette for en oppførsel? Han begynte også plutselig å herme etter hvordan jeg snakket, og hevet stemmen en gang også. Jeg skjønner det ikke. Han sier at han ikke tåler uverdig kritikk, var dette uverdig av meg å si ifra om? Kan også legge til at når han får komplimenter, spesielt av andre, så er han helt i skyene etterpå og kan snakke om det i timesvis. Hva er greia med han?

Vi er begge i 30 årene så jeg syns det er veldig rar og barnslig oppførsel hvertfall.

Anonymkode: 1abf7...500

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en selvdigger. Her må du bare være frempå for å skryte litt av deg selv. Men det er trolig klin umulig å komme til orde.... Høres ut som en type som kan snakke i timesvis. Både skryting og klaging/kjefting. Høres slitsomt ut 😱😱😱

Anonymkode: 3ded1...d5d

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er en narsissist.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er i 30-årene og ennå ikke har studiekompetanse (du skriver at han går på skole nå og skal begynne på universitetet), så er det kanskje en måte å håndtere mindreverdighetsfølelse på? Har du høyere utdanning? I så fall kan det forklare en del.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hansehan said:

Hvis han er i 30-årene og ennå ikke har studiekompetanse (du skriver at han går på skole nå og skal begynne på universitetet), så er det kanskje en måte å håndtere mindreverdighetsfølelse på? Har du høyere utdanning? I så fall kan det forklare en del.

Nei jeg har ikke høyere utdanning, har faktisk ikke utdanning så vurderet å ta opp fag selv for å få studiekompetanse 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg har ikke høyere utdanning, har faktisk ikke utdanning så vurderet å ta opp fag selv for å få studiekompetanse 

Ts

Det synes jeg absolutt at du skal gjøre. Både vgs og høyere utdanning kan tas ved siden av jobb uansett om du jobber deltid eller heltid, og hvis du også tar utdanning, så er det ikke sikkert at han føler det er så stor grunn til å skryte av seg selv lenger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

lifeotiada-dramatic-theyll-respond-never-speak-again-memes-a051fb039e70c826-6573cf9fadb4fc3a.jpg

Anonymkode: fcfb3...bfb

• Liker 3
Skrevet

Trodde seriøst at dere var tenåringer. 
Skal du virkelig gidde dette?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden også. Hadde kjønnet vært byttet om ville tråden sett helt annerledes ut. Når mannen er sur da er han barnslig og narsissist. Om damen hadde vært sur: "Kanskje hun hadde en dårlig dag", "du burde snakket med henne på en bedre måte", "Hun har garantert en god grunn til å være sur". 

Anonymkode: b8120...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...