AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #21 Skrevet 6. mai 2021 Forbinder det med kjip mat. Spiser det aldri. Hater alt som lukter av lapskaus, sodd, komle etc.🤢 Anonymkode: 96e8f...880
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #22 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 21.36): Det var nok ikke mange husmenn som spiste halv- og halvfabrikata. Anonymkode: 80591...61a 😂 Nei, men jeg tenker på kjøttkaker som husmannskost enten det er Gilde eller bestemor som har laget de. Om man skal ta husmannskost riktig så bokstavlig så er vel nesten lapskaus på boks luksus iforhold til hvordan lapskaus kunne være. Anonymkode: 1b133...c68
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 6. mai 2021 #23 Skrevet 6. mai 2021 Kjøttkaker i brun saus fårikål kompe lapskaus kjøttsuppe stekt makrell
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 6. mai 2021 #25 Skrevet 6. mai 2021 Jeg lager ofte gammeldags mat og fryser ned i porsjoner. Min godt voksne sønn kommer ofte og henter p at han liker å fiske litt, men spiser ikke fisk. Jeg lager også mye fiskegrateng og fiskekaker om jeg får litt. Det er kos. lapskaus kan være så billig og dyrt man vil. Har man poteter og gulrøtter så er man langt på vei. Jeg liker å kjøpe gode og billige grønnsaker med hjem når jeg er på hytta i Danmark. Da fanger jeg også kjøttdeig og pølser. Ikke hver gang, men.... nå erdet snart 1 år siden. Vet ikke om hytta står en gang 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå