Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av overogut
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt sikkert rett..

AnonymBruker
Skrevet
overogut skrev (3 minutter siden):

I hva da?

Anonymkode: 32783...254

AnonymBruker
Skrevet
overogut skrev (1 minutt siden):

I alt. Bortsett fra det med farlig og avisa. 

Innlegget er borte. Hva sto det? 

Anonymkode: 32783...254

Skrevet (endret)

Det var tankeløst av meg å lage tråden i utgangspunktet. Har fjernet hovedinnlegget med hensyn til den innholdet vedkommer. 

Endret av overogut
AnonymBruker
Skrevet
overogut skrev (20 minutter siden):

Jeg er ikke enig i det som den du siterte skrev. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg tenker at det kunne ha vært bra for deg å ha noen å snakke med (en psykolog el.l.) om de tankene som plager deg.

Anonymkode: 9cf3e...04f

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke enig i det som den du siterte skrev. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg tenker at det kunne ha vært bra for deg å ha noen å snakke med (en psykolog el.l.) om de tankene som plager deg.

Har prøvd å få timer hos psykolog via fastlegen, og fastlegen har prøvd med flere psykologer, men de ønsker ikke å ha meg. 

AnonymBruker
Skrevet
overogut skrev (5 minutter siden):

Har prøvd å få timer hos psykolog via fastlegen, og fastlegen har prøvd med flere psykologer, men de ønsker ikke å ha meg. 

Vil det si at fastlegen din sendte henvisning til psykolog, og at du fikk avslag? Var dette psykolog på DPS? Hvis det ble avslag, så er det ikke for at de "ikke ønsker å ha deg", men fordi de ikke har nok psykologer til å kunne tilby hjelp til alle som trenger det.
Kan du be fastlegen om å henvise deg til en privatpraktiserende psykolog med avtalepraksis?

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil det si at fastlegen din sendte henvisning til psykolog, og at du fikk avslag? Var dette psykolog på DPS? Hvis det ble avslag, så er det ikke for at de "ikke ønsker å ha deg", men fordi de ikke har nok psykologer til å kunne tilby hjelp til alle som trenger det.
Kan du be fastlegen om å henvise deg til en privatpraktiserende psykolog med avtalepraksis?

Det var ikke psykolog på DPS, det var privatpraktiserende med avtalepraksis. Det virker som om det er fullt over alt. Hvertfall der jeg er. 

Endret av overogut
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste ikke HI, men det høres ut som om du kjenner egne utfordringer.  Du har ikke helseforsikring, eller behandlingsgaranti du kan benytte? 

Anonymkode: 76e56...af7

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...