AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 dvs fjerne den gamle, legge på underlag og legge selve parketten. Ca 55 kvm. Må alle møbler helt bort, eller kan jeg skyve rundt på dem, ettersom arbeidet går fremover? Anonymkode: 6cb6c...8cf
solmåneogstjerner Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Det går fint på en helg. Du kan flytte møblene over i rommet ja.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Det går fint på en helg. Du kan flytte møblene over i rommet ja. takk for svar! da har jeg planer for helgen 🙂 Anonymkode: 6cb6c...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Jada! Dersom du bor slik til at du kan bråke på en søndag 😇 Anonymkode: 97b51...3e2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jada! Dersom du bor slik til at du kan bråke på en søndag 😇 Anonymkode: 97b51...3e2 naboen pleier å bruke sirkelsag på søndager, så litt parkett må han tåle! Anonymkode: 6cb6c...8cf
solmåneogstjerner Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): takk for svar! da har jeg planer for helgen 🙂 Anonymkode: 6cb6c...8cf Jeg skal gjøre det samme om et par helger 😉
newman01 Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 husk å ha en kapp- og gjærsag før du starter. Og avstandsklosser. Og en liten hamer. Kan også være greit med en industristøvsuger som du kobler på saga dersom du ikke har mulighet til (eller det er upraktisk) å løpe ned i hagen for å kappe parkettbord. Det blir en del kapping, og støv må bort før du legger parkettbordet.
Blomsterpotta Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Eksen og jeg la ca 40 kvm gulv på en halv dag. Det går veldig raskt å legge.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 Legg inn rom for at det kan være veldig vanskelig. Det spørs hvor mange rare hjørner du har, hvor rett huset ditt er, om gulvet er godt underlag/rett, hvor flinke dere er osv. Vi brukte mange mange mange dager bare på en stue. Prøv å flytt alt vek for hvert rom. Det sparer man MYE stress på. Anonymkode: bb50a...cb3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #10 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Legg inn rom for at det kan være veldig vanskelig. Det spørs hvor mange rare hjørner du har, hvor rett huset ditt er, om gulvet er godt underlag/rett, hvor flinke dere er osv. Vi brukte mange mange mange dager bare på en stue. Prøv å flytt alt vek for hvert rom. Det sparer man MYE stress på. Anonymkode: bb50a...cb3 Ja, ser den, men vi skal legge parkett i hele første etasje, som har åpen løsning. Så det er ingen steder å sette møbler uten å bære dem opp eller ned trapper med vanskelige vinkler. Anonymkode: 6cb6c...8cf
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #11 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, ser den, men vi skal legge parkett i hele første etasje, som har åpen løsning. Så det er ingen steder å sette møbler uten å bære dem opp eller ned trapper med vanskelige vinkler. Anonymkode: 6cb6c...8cf Skjønner! Prøv å samle det i en side av rommet Vær obs på at lengre strekker er vanskelige å legge, og sett dere inn i hvor store avstander dere kan ha uten å ha en skjøt Anonymkode: bb50a...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå