Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tittet litt på priser for å leie bil i Nord-Norge i sommer (nærmere bestemt Harstad, fra 21/6 til 3/7, altså ikke smack midt i fellesferien heller) og har litt bakoversveis etter å ha sett prisene - de virker å ligge på 2-3 ganger det det kostet i fjor!!! Og da bestilte jeg atpåtil i slutten av mai, ikke begynnelsen!

Noen som har opplevd samme? Noen som vet om det er en "optimal timing" for å bestille? (lønner det seg å ha litt is i magen og vente?)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Optimal timing" blir vel jo tidligere jo bedre/billigere ...

Jeg har merket at mange bruker korona som unnskyldning for å dra inn mer penger ...

Skulle leie bil i Nord Norge i fjør og fant ikke bil eller det var bare dyre biler igjen. Lasta ned nabobil app og leide gjennom de. Gikk helt fint det ...

Anonymkode: b79dc...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det kan komme av færre leiebiler på markedet, ganske enkelt. Utenlandske turister har blitt borte, de var her hele året og leide biler. Norske turister er her bare noen uker om sommeren. Behovet for leiebiler har minket og da minsker de kanskje bilparken sin. 
Har du sjekket leiebil andre steder, f.eks. Tromsø? 

Anonymkode: 229da...68a

AnonymBruker
Skrevet

Forresten kan jeg bidra med litt lokalkunnskap ang datoene dine. Festspillene i Nord-Norge skjer i Harstad på det tidspunktet, så der går det kanskje en del leiebiler. 

Anonymkode: 229da...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...