Gå til innhold

Kunne du hatt ett forhold hvor dere aldri sov sammen? Aldri ferie sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor du aldri kunne legge ut offentlig noe som helst som viste at dere var ett par? Hvor han aldri ringte eller sendte mld med god natt? Han ser ikke vitsen. Jeg ser snart ikke vitsen i forholdet 😥

Anonymkode: f857c...e3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han gift?

Anonymkode: ca7f9...1db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke

Anonymkode: c5cc7...b59

Skrevet

Never ever 

Skrevet

Nei. Eneste "grunnen" jeg ser til å ha et slikt forhold er viss noen av partene er gift eller om den ene er flau over den andre, altså grunner som jeg ikke ser på som grunner til å være i et forhold. Slikt er ikke normalt. Og jeg har et bredt og høyt forhold til ordet normalt, men dette faller utenfor normal begrepet.

• Liker 3
Skrevet

Det der er ikke et forhold! 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor du aldri kunne legge ut offentlig noe som helst som viste at dere var ett par? Hvor han aldri ringte eller sendte mld med god natt? Han ser ikke vitsen. Jeg ser snart ikke vitsen i forholdet 😥

Jeg og samboeren min sover ikke sammen.

dette med aldri sende melding eller ringe om vi ikke var samboere hadde jo vært litt kjipt.

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (16 minutter siden):

Jeg og samboeren min sover ikke sammen.

dette med aldri sende melding eller ringe om vi ikke var samboere hadde jo vært litt kjipt.

Da dere bor sammen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er han gift?

Anonymkode: ca7f9...1db

Nei. Dette vet jeg sikkert da han ba om hjelp med papirene. Så brevet fra fylkesmannen. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden. 

Anonymkode: e7daf...5c2

AnonymBruker
Skrevet

Vel vi har ett slags forhold over flere år. Jeg føler meg mer og mer brukt. Før jeg overnattet hos han annenhver helg, men så fikk jeg barna 100% da han ikke overnatter her. Barna er fra 12 år og opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Dette vet jeg sikkert da han ba om hjelp med papirene. Så brevet fra fylkesmannen. 

Men hvorfor? Jeg antar jo dette er fra han sin side da? At han mener du ikke bør legge ut ting som viser at dere er i et forhold, at han bestemmer at dere ikke skal reise på ferie sammen, ikke sove sammen etc, (med forbehold om at jeg har misforstått, da beklager jeg men oppklar gjerne) 

Har du spurt om hvorfor? Det virker jo ganske sært, som å være i et slags skybert forhold.. Det virker såpass sært at jeg ikke helt vet om jeg har forstått, om du skjønner meg.

Enten er det en slags kontroll/makt/manipulerende ting som ikke virker sunt i det hele tatt, eller så utnytter han deg max, som ikke er sunt i det hele tatt.

En ting er å ikke sove sammen, det reagerer jeg ikke så mye på i seg selv, men alt det du beskriver i hi, da er en jo på mange måter ikke i et forhold.

Og ut i fra svarene dine i denne tråden så er ikke dette stort å samle på for å si det mildt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du, dette er egentlig ikke noe forhold... det sier jeg ikke for å være slem, men fordi du fortjener å oppleve et ordentlig forhold hvor du blir respektert og satt pris på. Noen sover kanskje ikke sammen av ulike årsaker, og andre sender ikke god natt meldinger, men summen av det du skriver synes jeg tyder på at han av en eller annen grunn ikke vil forplikte seg, ikke vil vise deg frem og heller ikke respekterer deg og bryr seg. 
Istedenfor å håpe på endring og være lei deg for at han ikke vil dette synes jeg du skal gå videre på egenhånd og skape deg en tilværelse som gjør deg glad! Det er lett å tenke at det er bedre å ha noen enn å være alene, men det er ikke det - noe vil du kanskje savne en stund, men så blir det også mye mindre skuffelser. Dessuten har du ikke mulighet til å møte mannen som gjør deg lykkelig hvis du fortsetter å være i dette forholdet!
Lykke til!! 

Anonymkode: f69b7...abb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du, dette er egentlig ikke noe forhold... det sier jeg ikke for å være slem, men fordi du fortjener å oppleve et ordentlig forhold hvor du blir respektert og satt pris på. Noen sover kanskje ikke sammen av ulike årsaker, og andre sender ikke god natt meldinger, men summen av det du skriver synes jeg tyder på at han av en eller annen grunn ikke vil forplikte seg, ikke vil vise deg frem og heller ikke respekterer deg og bryr seg. 
Istedenfor å håpe på endring og være lei deg for at han ikke vil dette synes jeg du skal gå videre på egenhånd og skape deg en tilværelse som gjør deg glad! Det er lett å tenke at det er bedre å ha noen enn å være alene, men det er ikke det - noe vil du kanskje savne en stund, men så blir det også mye mindre skuffelser. Dessuten har du ikke mulighet til å møte mannen som gjør deg lykkelig hvis du fortsetter å være i dette forholdet!
Lykke til!! 

Jeg var kanskje litt rask med å si «dump».. Du må jo selvsagt vurdere hvor stort problem det er og om det kan løses. Men basert på det du skrev tenkte jeg at dette ikke gjør deg lykkelig eller kommer til å gjøre deg lykkelig.. og det fortjener du.

Skrevet

Høres ut som han har en dame til eller ønsker det. Jeg kunne klart et sånt forhold, men da måtte jeg hatt en kjæreste til. 

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (8 minutter siden):

Men hvorfor? Jeg antar jo dette er fra han sin side da? At han mener du ikke bør legge ut ting som viser at dere er i et forhold, at han bestemmer at dere ikke skal reise på ferie sammen, ikke sove sammen etc, (med forbehold om at jeg har misforstått, da beklager jeg men oppklar gjerne) 

Har du spurt om hvorfor? Det virker jo ganske sært, som å være i et slags skybert forhold.. Det virker såpass sært at jeg ikke helt vet om jeg har forstått, om du skjønner meg.

Enten er det en slags kontroll/makt/manipulerende ting som ikke virker sunt i det hele tatt, eller så utnytter han deg max, som ikke er sunt i det hele tatt.

En ting er å ikke sove sammen, det reagerer jeg ikke så mye på i seg selv, men alt det du beskriver i hi, da er en jo på mange måter ikke i et forhold.

Og ut i fra svarene dine i denne tråden så er ikke dette stort å samle på for å si det mildt.

Han sier at vi trenger pass av kaninene våre når vi er på ferie. Han blir sur om jeg legger ut noe så sletter han det.

En i hans familie la ut en gratulasjon på dagen hans. Mange komenterete jeg også. Han likte alle helt til det kom til meg. Jeg sa at det var sikkert dumt av meg å også gratulere han der.  Da han trykket på liker på alle de som sto etter meg. En føler seg ikke mye verdt da😥

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sier at vi trenger pass av kaninene våre når vi er på ferie. Han blir sur om jeg legger ut noe så sletter han det.

En i hans familie la ut en gratulasjon på dagen hans. Mange komenterete jeg også. Han likte alle helt til det kom til meg. Jeg sa at det var sikkert dumt av meg å også gratulere han der.  Da han trykket på liker på alle de som sto etter meg. En føler seg ikke mye verdt da😥

Jeg tenkte jeg skulle vente med klassikeren "Run".. dump han, kast søppelet ut av livet ditt. 

Men der kom den altså, oppriktig fra hjertet mitt: Dette er ikke noe som helst å ta vare på! Skjønner at du er lei av situasjonen, og tro du meg; han kommer ikke til å forandre seg så lenge du "godtar" situasjonen. 

Uff, føler virkelig med deg, dette må være vondt å oppleve, som andre i tråden har sagt: du fortjener mer:klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Lykke til!! 

Vel ett ordentlig forhold vet jeg ikke hva er og lengter ikke så veldig på det jeg trur det bør være.

Trenger mer å komme meg ut av dette. Levde med en psykopat i mange år (far til barna) Trenger ikke dette på toppen. Vet jeg klarer meg uten en mann i mitt liv, men allikevel så vanskelig å avslutte??😥

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte jeg skulle vente med klassikeren "Run".. dump han, kast søppelet ut av livet ditt. 

Men der kom den altså, oppriktig fra hjertet mitt: Dette er ikke noe som helst å ta vare på! Skjønner at du er lei av situasjonen, og tro du meg; han kommer ikke til å forandre seg så lenge du "godtar" situasjonen. 

Uff, føler virkelig med deg, dette må være vondt å oppleve, som andre i tråden har sagt: du fortjener mer:klem:

Som han sa en kveld Jeg synes han dro tidlig hjem. " du kan jo prate med kaninene"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...