AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har et sammensatt problem i forholdet til min samboer, som holder på å ta livsgnisten fra meg. Jeg traff min samboer for 17 år siden. Jeg hadde da for et par år siden gått gjennom en fredelig skilsmisse og hadde ett barn. Den store forelskelsen lot vente på seg, men vi koste oss sammen, å hadde felles interesser, som reising og musikk. Varsellampene burde lyse allerede da mht jobb. Han hadde en jobb, men var stadig sykmeldt. Han var flink å skylde på andre for problemene han hadde på jobben. Senere fikk vi to barn ganske tett, å han klarte faktisk å holde seg på samme jobb i 6-7 år, dog ikke uten problemer av sosial art, som sinneproblemer mot medarbeidere, forfølgelsesvanvidd osv. Han ble til slutt tvangssykmeldt, å senere oppsagt i 2013. Han har siden det ikke hatt jobb, og ellers hatt lite kontakt med folk. Han går på aap, å økonomien vår har til tider vært veldig dårlig. Nå lever han gjennom meg. Han går ikke ut uten meg. Sovet store deler av dagen. Har 0 kontakt med familien sin. Jeg følger opp barn, har full jobb samt tar på meg ekstra, har ansvaret for alt her hjemme inkludert økonomi, bank, forsikringer osv osv. Nå holder jeg seriøst på å klikke. Jeg er glad i han, å synes synd i han, men vet ikke hva jeg kan gjøre. Legger til at han går til psykolog og er medisinert med antidepressiva/antipsykotika. Sorry for langt innlegg. Trenger bare å blåse ut. Kanskje noen har opplevd noe lignende… Anonymkode: e1cad...6ca
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Skjønner at du holder på og gå på veggen. Min tidligere ektefelle fant feil ved alle. Mistenksom og sur. Greide dog å holde på jobb, men kom hjem fra jobb og øste ut negativitet om kollegene. Løftet ikke en finger hjemme eller med ungene. Det var som å ha en møllestein om halsen. Vi ble skilt. Anonymkode: 7bc58...896
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Takk for svar. Hadde han vært sint å sur her hjemme hadde det nok vært lettere å gå fra han. Det som gjør det vanskelig er at han er snill med oss her hjemme. Vi har prøvd alt for å hjelpe han igang igjen, uten hell. Føler at nok er nok.. men vanskelig er det 😔 Anonymkode: e1cad...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå