AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Er dette sant? Jeg har vært innom et sykehus flere ganger, og vært innlagt pga en operasjon, og da kunne jeg med engang merke at hun ene sykepleieren var helt rar. Hun så ruset ut. Skjalv og så ikke helt normal ut. Er det normalt at noen av sykepleierne tar noe for å klare å holde ut en arbeidsdag? Anonymkode: 854fb...621
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Det er nok vanligere enn man tror ja. Men vanskelig å slå fast siden de færreste vil innrømme det. Men sykepleiere er jo en stor gruppe arbeidstakere, og da kommer de gjerne fra alle samfunnet sider. Også de litt mørkere sidene av samfunnet hvor vold og rus er vanlig i hverdagen. Anonymkode: d8368...10e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 3. mai 2021 Sykepleiere kan da ikke skrive ut medisiner? Anonymkode: ab99e...e95 50
Rotemor Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 (endret) De skriver det ikke ut til seg selv. De har ikke tilgang til det. Om du prøver å hevde at du har sett en sykepleier som du mistenker er dopet og derfor trekker slutninger om yrkesgruppen så få med det i overskriften. ps: trekker slutninger om at sykepleiere er tyver og rusmisbrukere... Endret 3. mai 2021 av Rotemor 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Nei, sykepleiere kan ikke skrive ut medisiner, verken til seg selv eller andre. Det er ikke vanlig at sykepleiere "går på noe". Anonymkode: b3064...f01 21
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sykepleiere kan da ikke skrive ut medisiner? Anonymkode: ab99e...e95 Jeg vet ikke hvordan dette funker, men har de ikke mange medisiner tilgjengelig som de deler ut til pasienter? Som de også bare kan «forsyne» seg av uten at noen legger merke til det? Anonymkode: 854fb...621
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Dette er en stakkar som driver og troller. Ikke svar. Anonymkode: 98771...eae 10
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Rotemor skrev (Akkurat nå): De skriver det ikke ut til seg selv. De har ikke tilgang til det. Om du prøver å hevde at du har sett en sykepleier som du mistenker er dopet og derfor trekker slutninger om yrkesgruppen så få med det i overskriften. Nei, dette er ikke noe jeg bare tror. Var noen som skrev at slikt skjedde på et innlegg hvor man kunne fortelle noe ved arbeidsplassen som andre ble sjokkerte av. Anonymkode: 854fb...621 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er en stakkar som driver og troller. Ikke svar. Anonymkode: 98771...eae Nei jeg troller ikke? Noen skrev at sykepleiere tok medisiner mens de var på jobb. Dette var på en tråd på KG hvor man fortalte hemmeligheter om arbeidsplassen! Det er derfor jeg spør her om slikt skjer da vet du! Anonymkode: 854fb...621
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er en stakkar som driver og troller. Ikke svar. Anonymkode: 98771...eae Ja, bare å søke på "skjalv" så ser man det. Anonymkode: 16ed9...709 2
Fabienne Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Det skjer i noen sjeldne tilfeller. Det blir alltid oppdaget (det er ganske nøye opptelling). 3
Rotemor Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, dette er ikke noe jeg bare tror. Var noen som skrev at slikt skjedde på et innlegg hvor man kunne fortelle noe ved arbeidsplassen som andre ble sjokkerte av. Anonymkode: 854fb...621 A: De kan jo ikke skrive ut til seg selv. Det vet du vel nå. B: Et innlegg på Kg holder neppe i retten🙄 C : At det kan forekomme som i absolutt alle andre yrkesgrupper; selvfølgelig... D : Å trekke slutninger om at det er vanlig at sykepleiere er rusmisbrukende tyver er ikke smart.. Endret 3. mai 2021 av Rotemor Skrivefeil 12
Rotemor Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er en stakkar som driver og troller. Ikke svar. Anonymkode: 98771...eae Hun finner sannhetsgehalt i en annen tråd på KG...😂 2
Fabienne Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg troller ikke? Noen skrev at sykepleiere tok medisiner mens de var på jobb. Dette var på en tråd på KG hvor man fortalte hemmeligheter om arbeidsplassen! Det er derfor jeg spør her om slikt skjer da vet du! Anonymkode: 854fb...621 Det blir ikke sant om noen skriver det i en tråd på KG. På min jobb ligger folk med hverandre på bordet på lunsjrommet og drikker sprit de har i skrivebordsskuffen. Det er helt 110% sant og beviset er at jeg skriver det her i en tråd på KG. 5
Majer Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Sykepleiere kan ikke skrive ut medisiner og leger, som faktisk kan skrive de ut, har ikke tilgang til medisinrom. Det gjør det vanskelig å ta a preparater. De skal også kontrolleres. Angående skjelvinger så er det fort gjort om man er sulten og trøtt. Ikke hver dag sykepleiere får lunsj. 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei jeg troller ikke? Noen skrev at sykepleiere tok medisiner mens de var på jobb. Dette var på en tråd på KG hvor man fortalte hemmeligheter om arbeidsplassen! Det er derfor jeg spør her om slikt skjer da vet du! Anonymkode: 854fb...621 Du har både skrevet i den tråden og laget en egen tråd utenom denne. Du skriver skjalv istedenfor skalv, så det er lett å søke opp. Anonymkode: 16ed9...709 12
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har både skrevet i den tråden og laget en egen tråd utenom denne. Du skriver skjalv istedenfor skalv, så det er lett å søke opp. Anonymkode: 16ed9...709 Ja også? Jeg spurte det samme i 2 tråder? Er det kriminelt? Wææh, ring politiet med engang! Vi har en kriminell i forumet😲😲😲 Anonymkode: 854fb...621 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 Nå er det tydeligvis sykepleiere som skal hetses her på KG. Anonymkode: e98db...978 8
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er det tydeligvis sykepleiere som skal hetses her på KG. Anonymkode: e98db...978 Jaggu godt vi uføre kan få litt fred! 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå