Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg lurte på hvordan det er å studere Eiendomsmegling på BI i Oslo og hvordan er jobbmuligheten etter endt studie?

Anonymkode: c6865...f0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anyone? 

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett bare provisjonslønn i den bransjen. Vanskelig å få det til å gå rundt de første årene i bransjen, mange må slutte. Folk tror at meglere er sleske rikinger, men faktum er at mange sliter. 

Anonymkode: da06c...c07

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner to som jobber som eiendomsmeglere, de tjener latterlig lite! Du skal være ekstremt god og heldig for å få en anstendig lønn i det yrket.... Jeg snakker godt under 400 000....

Anonymkode: 22890...9dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner to som jobber som eiendomsmeglere, de tjener latterlig lite! Du skal være ekstremt god og heldig for å få en anstendig lønn i det yrket.... Jeg snakker godt under 400 000....

Anonymkode: 22890...9dd

Serr?  Jeg trodde lønna for eiendomsmeglere er skyhøy for tiden pga. mangel på eiendomsmeglere. I dag ligger gjennomsnittslønnen 100 000-200 000 over likevektslønnen på lang sikt 🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Serr?  Jeg trodde lønna for eiendomsmeglere er skyhøy for tiden pga. mangel på eiendomsmeglere. I dag ligger gjennomsnittslønnen 100 000-200 000 over likevektslønnen på lang sikt 🤔

Det har vel ikke vært mangel på eiendomsmeglere på 20 år?

Anonymkode: 0d495...7b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei! 

Jeg lurte på hvordan det er å studere Eiendomsmegling på BI i Oslo og hvordan er jobbmuligheten etter endt studie?

Gode muligheter vil jeg om du er flink til å lyve og selge.

Anonymkode: 6ece3...648

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det har vel ikke vært mangel på eiendomsmeglere på 20 år?

Anonymkode: 0d495...7b8

Det er ikke problematisk å få seg jobb som eiendomsmegler i det hele tatt. Det er derimot stort gjennomtrekk i bransjen fordi mange finner deg noe annet å gjøre når de blir etablerte. Prisingen i bransjen bevitner at det er stor mangel på eiendomsmeglere. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gode muligheter vil jeg om du er flink til å lyve og selge.

Anonymkode: 6ece3...648

Det er jeg :)  Jeg kunne selge alt fra ideer til gjenstander, har i enkelte perioder tjent så mye som over 100.000kr på salg av ulike ting og tjenester. Jeg er flink med ord, og får folk til å like det jeg prøver å selge dem. 

Noen eiendomsmeglere her som vil dele en typisk hverdag for meg? Hvordan er veien videre for videreutvikling og oppbygging? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...