spitonit Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg sliter med overdreven svetting (hyperhidrose) og lurer på om det finnes et munnbind der ute som puster bedre enn andre? De munnbindene jeg har prøvd til nå er sånn som sverter av i ansiktet og antall kviser har økt i takt med det varme været og hyperhidrosen.
mmd Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Det er vel ingen munnbind som «puster», da hadde vitsen vært borte. 2
Ab_naturals Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Jeg synes ihvertfall engangs er bedre enn tøy-munnbind, også krysser jeg strikken ved øret, det hjelper også pga ekstra liten åpning på sidene. Man skal egentlig ikke gjøre det, den åpningen hemmer jo litt av virkningen, men for min del er det den eneste måten jeg kan bruke munnbind på siden det ellers går opp i øynene på meg. Pandemien har lært meg at jeg visstnok har et mindre hode enn folk flest....
Prøver18 Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 mmd skrev (På 5.5.2021 den 20.39): Det er vel ingen munnbind som «puster», da hadde vitsen vært borte. Skulle akkurat skrive det samme 😂
2ro Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Har du prøvd munnbind av naturmaterialer? De har ikke plast men er tettvevd så puste gjør de ikke, men vil tro det er mindre klamt. I tillegg har enkelte naturmaterialer evnen til å absorbere fukt. Kanskje munnbind av ull vil vært noe? Du vil nok uansett svette, men kanskje du i det minste holder huden tørr.
Anbefalte innlegg