AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Mat, kaker og drikke i boks. Samme med duk, bordkort og blomster. Ordnet fotografering og taler. Hva har jeg glemt?🙈 Anonymkode: c1640...be1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Servietter? Stearinlys? Anonymkode: 0029c...afd 1
Brunello Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mat, kaker og drikke i boks. Samme med duk, bordkort og blomster. Ordnet fotografering og taler. Hva har jeg glemt?🙈 Anonymkode: c1640...be1 At det ikke er lov å ha gjester. 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Ikke stress! Det er vel bare familie som kommer?? Sålenge du har plass, klær, mat, kaker og litt pynt, så er du i mål Anonymkode: 1680d...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Gjestebok bildefremvisning lys Anonymkode: 0408c...e77 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Bok for å skrive gaveliste Vase til rose (her får de en rose etter seremonien) Ramme til konfirmasjonsbilde (her får de også gruppebilde på konfirmasjonsdagen) Anonymkode: 5a04c...0cc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Bok/ark til gaveliste. Skriv opp hvem som ga hva, så blir det mye enklere når takkekortene skal skrives. Vi tok pengene ut av kortene og la i en stor konvolutt, skrev bare «pengegave» i kortet og beløpet på lista. Ingen andre enn dere trenger å vite hvor mye hver enkelt ga. Gnagsårplaster kan være greit å ha i beredskap hvis konfirmant eller gjester har bunad (nå snakker jeg av erfaring). Servietter. Mange flere enn du tror, spesielt hvis dere skal ha koldtbord. Anonymkode: 2bb29...194
Kvinneguideren Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Her er det en del av min todo-liste da jeg planla konfirmasjon: (Vi leide lokale, så servise, stoler, bord, duk, mat og alt slikt var noe vi slapp å tenke på) Ordne dekor, blomster og servietter Lage og skrive ut sanghefte Lage kjøreplan for dagen Lage bordkart (vi var mange gjester, så vi hang det opp ved inngangsdøren til lokalet slik at folk fant plassen sin lettere) Lage liste over hvilke bilder vi vil ta (Igjen, vi var mange gjester så vi lagde en kjøreplan for rekkefølge av bilder slik at de yngste ble fort ferdige og at det var minst mulig utskifting av folk) Vaske og stryke bunadsskjorter, pusse sølv Prøve frisyre Vaske bilen Finne noe å ha pengegaver i
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Kjøp nok toalettpapir, håndsåpe og papir til å tørke hendene på. Ingen bruker håndhåndkle nå under pandemien, så kjøp inn papirservietter til å tørke hendene på. Anonymkode: 2a888...2af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå