Elisekt Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg testet positivt i går etter noen måneder med prøving🥰 «Problemet» er bare at samboer er offshore og kommer ikke hjem før om ca 2 uker! Og nå sliter jeg med valget om jeg skal si det til han over telefon eller vente til han kommer hjem?? Vil jo si det fortest mulig, men har så veldig lyst å SE reaksjonen hans😍 Men får også litt dårlig samvittighet av å vente? Tullete problemstilling, men lurer på hva dere hadde gjort?😊
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Jeg hadde ikke klart å holde meg, og ville nok sagt det. Gratulerer med graviditet ❤️ Anonymkode: 7cc91...8a8 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Elisekt skrev (2 minutter siden): Jeg testet positivt i går etter noen måneder med prøving🥰 «Problemet» er bare at samboer er offshore og kommer ikke hjem før om ca 2 uker! Og nå sliter jeg med valget om jeg skal si det til han over telefon eller vente til han kommer hjem?? Vil jo si det fortest mulig, men har så veldig lyst å SE reaksjonen hans😍 Men får også litt dårlig samvittighet av å vente? Tullete problemstilling, men lurer på hva dere hadde gjort?😊 Jeg hadde sendt bilde av testen ❤️ Så ringer han nok snart opp igjen og jubler. Anonymkode: 68ad4...6db 2
MissB Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Jeg hadde prøvd å vente, så koselig og spennende å se reaksjonen til samboer!🥰 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 MissB skrev (Akkurat nå): Jeg hadde prøvd å vente, så koselig og spennende å se reaksjonen til samboer!🥰 Det finnes også de som mister i mellomtiden, jeg tenker nok mannen ville blitt veldig lei seg om han ikke fikk vite om det før det var over... Anonymkode: 68ad4...6db 9
Eneri Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Kan du ha ham på FaceTime, så 'ser' de reaksjonen hans? 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Jeg sa det da mannen var på jobbreise! Angrer ikke! Anonymkode: 6ff97...2d2 2
Gjest loveli Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Eneri skrev (1 minutt siden): Kan du ha ham på FaceTime, så 'ser' de reaksjonen hans? Det hadde jeg gjort. Og tatt opptak av samtalen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg gjort. Og tatt opptak av samtalen. Ble han lykkelig? ❤️ Anonymkode: 68ad4...6db
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde ikke klart å holde meg, og ville nok sagt det. Gratulerer med graviditet ❤️ Anonymkode: 7cc91...8a8 Nei ikke sant, holder på å sprekke! Tusen takk♥️ 3
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2021 Eneri skrev (5 minutter siden): Kan du ha ham på FaceTime, så 'ser' de reaksjonen hans? Det var jo en ide! Internettforbindelsen er ikke den beste, men bedre enn over telefonen😃 3
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2021 Tusen takk for alle svar🥰 Setter stor pris på innspill. Tror jeg skal prøve å få tak i han på FaceTime! 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Mannen min jobber turnus også. Jeg fortalte ham det så snart jeg fikk tydelig positiv test, selv om han var på jobb. 😄 Gratulerer! Anonymkode: fb1e6...58f
Silva Pluvialis Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 Elisekt skrev (Akkurat nå): Tusen takk for alle svar🥰 Setter stor pris på innspill. Tror jeg skal prøve å få tak i han på FaceTime! Gøy. Gratulerer med graviditeten ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 Send heller en koselig video. Hvor du feks skriver på lapper ting du setter pris på i livet og til sist kommer lappen om at du setter pris på den lille i magen! Gjør det til en koselig greie for han, en overraskelse. Å se reaksjon er ikke det viktigste. Anonymkode: 41465...59e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Jeg endte med å sende en melding på messenger i affekt til mannen som var offshore mens jeg stod på badet med den positive testen. Hadde jeg tenkt meg om, hadde jeg nok ventet til han hadde en pause og brukt FaceTime. Personlig ville jeg ikke ventet til han kom hjem. En ting er at jeg åpenbart ikke klarte det, men jeg tror heller ikke min mann hadde likt at jeg hadde holdt det hemmelig, i hvert fall hvis det var mer enn et par dager til han kom hjem. Anonymkode: d1b53...986
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #17 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannen min jobber turnus også. Jeg fortalte ham det så snart jeg fikk tydelig positiv test, selv om han var på jobb. 😄 Gratulerer! Anonymkode: fb1e6...58f Er ikke så lett å holde seg😄 Tusen takk☺️
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #18 Skrevet 3. mai 2021 Gjenferdet skrev (21 minutter siden): Gøy. Gratulerer med graviditeten ❤️ Tusen takk♥️
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #19 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Send heller en koselig video. Hvor du feks skriver på lapper ting du setter pris på i livet og til sist kommer lappen om at du setter pris på den lille i magen! Gjør det til en koselig greie for han, en overraskelse. Å se reaksjon er ikke det viktigste. Anonymkode: 41465...59e Det var en veldig god ide🥰
Elisekt Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #20 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg endte med å sende en melding på messenger i affekt til mannen som var offshore mens jeg stod på badet med den positive testen. Hadde jeg tenkt meg om, hadde jeg nok ventet til han hadde en pause og brukt FaceTime. Personlig ville jeg ikke ventet til han kom hjem. En ting er at jeg åpenbart ikke klarte det, men jeg tror heller ikke min mann hadde likt at jeg hadde holdt det hemmelig, i hvert fall hvis det var mer enn et par dager til han kom hjem. Anonymkode: d1b53...986 Det er ikke så lett å stoppe og tenke seg om når man blir så glad og ivrig, det skjønner jeg godt! 2 uker er nok litt lenge, og fryktelig lenge å klare å holde på en så stor hemmelighet. Har sendt han melding om at han må ringe meg seinere😃 (får ikke ringt han)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå