AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Del Skrevet 3. mai 2021 Noen med erfaring her, som vil dele ? har brukt det litt i det siste og syntes det gir mer energi og har i tillegg gått litt vekt . he he ikke mye . interessert i å hvite andres erfaring . Anonymkode: a6225...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Du drikker fett? Jeg har best erfaring med å drikke vann, jeg. Null kalorier. Anonymkode: 4de98...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 jada ...jeg er helt enig assa , drikker masse vann . Da har ikke du du noen erfaring å dele skjønner jeg . Anonymkode: a6225...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Kokosnøttolje inneholder det samme, pluss det mct oljen ikke inneholder. Mct er jo en olje der noe er tatt ut, og gjort om til et overpriset produkt. Kjøper heller den vanlige kokosnøttoljen, og bruker den i matlagingen Endret 3. mai 2021 av Villfisker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå