AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #21 Del Skrevet 3. mai 2021 Meierismør. Har lett for å gå ned i vekt, så prøver å snike på noen ekstra kalorier der jeg kan. Anonymkode: 71239...919 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #22 Del Skrevet 3. mai 2021 Ekte Smør Lettere Anonymkode: 55ed5...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #23 Del Skrevet 3. mai 2021 Usaltet meierismør. Prøver å unngå ultraprosessert mat og begrenser salt. Anonymkode: 69d6a...c2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #24 Del Skrevet 3. mai 2021 Bare meierismør siden jeg tror det er mye sunnere enn planteoljer/margarin, og selvsagt også smaker mye bedre. Spiser ikke brød, så det er kun til steking, da gjerne blandet med baconfett eller fett jeg har smeltet fra nakkekoteletter, entrecote osv. Anonymkode: d9834...adf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #25 Del Skrevet 3. mai 2021 Brelett, fordi det smaker godt Anonymkode: 8ce7d...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #26 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg liker best Bremykt og Olivero,men legen anbefaler Vita hjertego siden jeg har stigende kolesterol ( bruker ikke medisin) Jeg spiser ikke så altfor mye smør, kanskje på 2 skiver og to knekkebrød pr dag, samt ei skei på grøten noen ganger i uka. Har jo hørt at det er sunt med rent smør? Hva tenker du? Anonymkode: 0d16d...ad6 Om du har så dårlig råd at du må fylle på med brød og grøt daglig, ts, anbefaler jeg at du kjøper frossne grønnsaker og bønner i store kvanta. Da får du i deg faktisk næring selv om maten er like billig som brød og grøt. Jeg bruker ekte meierismør i bakverk. På mine 4 ukentlige brødskiver spiser jeg ikke smør. Anonymkode: 52b57...fc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #27 Del Skrevet 3. mai 2021 Bremykt, fordi det er godt. Anonymkode: 0cc56...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #28 Del Skrevet 3. mai 2021 Catalina Culès skrev (55 minutter siden): Brelett og Soft Flora, fordi de smaker best. Hva slags smakssanser er du utstyrt med egentlig? Begge disse smaker jo helt jævelig! Kun ekte meierismør som gjelder. Anonymkode: a5afc...4ba 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2021 #29 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags smakssanser er du utstyrt med egentlig? Begge disse smaker jo helt jævelig! Kun ekte meierismør som gjelder. Anonymkode: a5afc...4ba Helt normale smakssanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menemen Skrevet 3. mai 2021 #30 Del Skrevet 3. mai 2021 Registrerer at mange ikke kan forskjellen mellom smør og margarin. Jeg bruker kun smør. Vokste opp med en mor som kun kjøpte margarin, jeg elsket å være på besøk hos bestemor og mormor, for der fikk jeg ekte smør. Og det smakte så utrolig godt! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #31 Del Skrevet 3. mai 2021 Bremykt, fordi det er mest smør, men lettere å smøre ut en ekte meierismør. Så ikke helt perfekt, men greit kompromiss for meg. Prøver å styre unna ultraprosessert mat og planteoljer utenom olivenolje, men denne passer resten av familien også i smak. Etter jeg sluttet med andre margarintyper synes jeg ikke de smaker godt når jeg får det servert hos andre 😬 Anonymkode: 5af4f...b79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #32 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om du har så dårlig råd at du må fylle på med brød og grøt daglig, ts, anbefaler jeg at du kjøper frossne grønnsaker og bønner i store kvanta. Da får du i deg faktisk næring selv om maten er like billig som brød og grøt. Jeg bruker ekte meierismør i bakverk. På mine 4 ukentlige brødskiver spiser jeg ikke smør. Anonymkode: 52b57...fc1 Hva i alle dager? Ts skriver absolutt intet om at h*n ikke spiser middager. Noen her inne leser jo innlegg som fanden leser bibelen..🙄 Brødskiver spiser jeg hverdag uten at jeg dauer av mangel på noe av den grunn. Anonymkode: 9d285...3bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. mai 2021 #33 Del Skrevet 3. mai 2021 Meierismør og Bremykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. mai 2021 #34 Del Skrevet 3. mai 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Om du har så dårlig råd at du må fylle på med brød og grøt daglig, ts, anbefaler jeg at du kjøper frossne grønnsaker og bønner i store kvanta. Da får du i deg faktisk næring selv om maten er like billig som brød og grøt. Jeg bruker ekte meierismør i bakverk. På mine 4 ukentlige brødskiver spiser jeg ikke smør. Anonymkode: 52b57...fc1 Oh my god 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #35 Del Skrevet 3. mai 2021 Bare SMØR er smør og Brelett og andre prossesserte greier er IKKE smør. SÅ spørmål i ts er egentlig bare dumt. Trist at folk ikke vet dette. Like dumt som å kalle kjøtt for fisk. Anonymkode: de501...6db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 3. mai 2021 #36 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Jeg bruker Soft Flora Spesial😊 Bruker den fordi det er den eneste melkefri varianten🤔 Endret 3. mai 2021 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #37 Del Skrevet 3. mai 2021 Brimi skrev (1 minutt siden): Jeg bruker Soft Flora Spesial😊 Det er ikke smør Anonymkode: de501...6db 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 3. mai 2021 #38 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg spiser Vita Hjertegod fordi jeg har litt høyt kolesterol og prøver å ta hensyn til det. Hvis jeg bare skulle gått for god smak så hadde jeg spist Kviteseid smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #39 Del Skrevet 3. mai 2021 Brelett, eneste jeg liker. Anonymkode: 2808f...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #40 Del Skrevet 3. mai 2021 Pillarguri skrev (6 minutter siden): Jeg spiser Vita Hjertegod fordi jeg har litt høyt kolesterol og prøver å ta hensyn til det. Hvis jeg bare skulle gått for god smak så hadde jeg spist Kviteseid smør. Det er ikke farlig å spise ekte smør mtp kolesterol. Det er faktisk det beste du kan gjøre. Smør og egg er sunt. Anonymkode: e7fed...3f6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå