AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg liker best Bremykt og Olivero,men legen anbefaler Vita hjertego siden jeg har stigende kolesterol ( bruker ikke medisin) Jeg spiser ikke så altfor mye smør, kanskje på 2 skiver og to knekkebrød pr dag, samt ei skei på grøten noen ganger i uka. Har jo hørt at det er sunt med rent smør? Hva tenker du? Anonymkode: 0d16d...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Brelett og Soft Flora, fordi de smaker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 Vita hjertegod og/eller meierismør. Bruker det fordi jeg synes de smaker aller best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 Spiser ikke smør. Liker ikke smaken og unødvendige kalorier Kan ha det på grøt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg liker best olivero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Del Skrevet 3. mai 2021 Spiser kun ekte meierismør. Anonymkode: 3f6d7...83f 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Del Skrevet 3. mai 2021 Mye av det som er nevnt her, er ikke smør, men derimot margarin. Så dermed: for å svare på spørsmålet: Favoritten er det saltreduserte smøret fra Rørosmeieriet, som jeg synes smaker litt friskere enn det "vanlige" smøret deres. Men jeg liker også godt Kviteseidsmør. Anonymkode: c3a56...4ab 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Del Skrevet 3. mai 2021 Ingen av produktene som er nevnt her i tråden er smør, da... Bortsett fra meierismør. For å svare på spørsmålet; meierismør. Anonymkode: b7b41...872 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Del Skrevet 3. mai 2021 Spiser ikke smør, synes ikke det er noe godt som pålegg. Bruker vekselvis meierismør og melange til baking. Anonymkode: 2c59e...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mai 2021 #10 Del Skrevet 3. mai 2021 Meierismør, eller nøds Bremykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 3. mai 2021 #11 Del Skrevet 3. mai 2021 Bare meierismør, har brukt bare det i mange 10år, avskyr lettprodukter og har iflg. fastlegen bedre helse enn de aller fleste 30 åringer..et midt 50.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 3. mai 2021 #12 Del Skrevet 3. mai 2021 Spiser sjelden smør, men hvis jeg spiser det så bruker jeg soft flora fordi jeg synes det smaker best. Det er godt av og til på ristet brød med syltetøy eller nugatti. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2021 #13 Del Skrevet 3. mai 2021 Soft Flora på skiven og "ekte" smør- meierismør (eller "godtesmør" som faktisk er blitt et internt ord mellom meg og mann) på ring som flatbrød, grøt etc.. Smør er alltid nødvendig på skiven! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 3. mai 2021 #14 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Jeg bruker smør/margarin kun i bakst og da bruker jeg usaltet meierismør. Etter at jeg så på TV hvordan de lager margarin kuttet jeg det ut. Endret 3. mai 2021 av Føsleguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Del Skrevet 3. mai 2021 Meierismør. Men bruker veldig lite smør til vanlig. På brød bruker jeg majones eller ingenting. Anonymkode: 3e61d...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Del Skrevet 3. mai 2021 Om jeg først skal ha smør, går det kun i Bremykt. Synes ikke andre smør smaker noe godt rett og slett. Noe som burde vært ulovlig er å lage nystekte vafler eller sveler, og så serverer man det med Soft Flora eller noe annet dritt i den gata. Mister helt matlysten jeg da 😅 Identifiserer meg forøvrig veldig med han kongen på Bremykt-reklamen for dem som har sett den. Anonymkode: ac284...9a5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Del Skrevet 3. mai 2021 Liker alt jeg. Kjøper Eldorado sitt margarin pga prisen. Anonymkode: 1e642...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 3. mai 2021 #18 Del Skrevet 3. mai 2021 Ser at det er mange som blander smør og margarin her. Jeg bruker ekte meierismør til matlaging og baking. På brødskiva/knekkebrødet prøver jeg egentlig å la være å bruke smør (de kaloriene..), men når jeg ikke klarer å la være så blir det bremykt eller til nøden brelett margarin. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 3. mai 2021 #19 Del Skrevet 3. mai 2021 Hadde jeg tålt melkeprodukter, hadde det blitt rørossmør og ekte meierismør. Ingen ekle lettprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 3. mai 2021 #20 Del Skrevet 3. mai 2021 Meierismør eller bremykt. Vil helst ikke ha ultraprossesert olje på knekkebrødet. Mye bedre smak også ☺️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå