AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 I og med at jeg ikke kjenner noen som jobber i denne sektoren opplever jeg det som fryktelig vanskelig å finne mer ut av hvilken lønnsramme alternativ det er vanlig å bli plassert i ved ansettelse som miljøterapeut i grunnskolen. Jeg er interessert i å skifte jobb og har fått tilbud en miljøterapeut stilling på en grunnskole. Her er tilbudet jeg fikk plassert i laveste lønnsramme altså 1801 med lys 19. Jeg har forsøkt å forhandle om høyere lønn men rektor sier at det er lite rom for dette i utdanningssektoren og at det da må sendes en søknad til utdanningsdirektør. Dette kan da vel ikke stemme? Lurer nå på om denne begrunnelsen er for å fraskrive seg ansvar og lure seg unna en slik forhandling, men jeg blir usikker da jeg som sagt ikke er kjent med denne sektoren. hva er vanlig lønn å ligge på i denne sektoren med samme type stilling? Har noen av dere forhandlet dere fram til høyere plassering i lønnsrammen? Setter pris på om dere også skriver hvilken lønnsolassering dere fikk og hvilken argumenter dere brukte for å støtte opp mot deres krav Anonymkode: c3533...3ea
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Jeg var på jobbintervju som stilling som miljøterapeut, og fikk opplyst lønnstrinn 15. Anonymkode: b7c5f...e27
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Hva er lønnstrinn 15 da? Finner det ingen plass. Anonymkode: 8fd38...cc7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 I det offentlige må det gjerne søkes om dersom man ønsker å gå utenom de fastsatte lønnsrammene, ja. Anonymkode: 807af...f9d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 lønnstrinn 19 skal være den laveste innplasseringen hvis du har 3-årig utdannelse. 15 hørtes veldig rart ut, tok du jobben da? Anonymkode: c3533...3ea
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I det offentlige må det gjerne søkes om dersom man ønsker å gå utenom de fastsatte lønnsrammene, ja. Anonymkode: 807af...f9d Har du erfart dette selv eller er det noe du har hørt? Anonymkode: c3533...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå