AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Youtuber kanal som rydder i kjøleskapet: Altså hva er det hun driver med??? Hun er jo over 20-år så hun er ikke så ung. Jeg syntes konseptet var kult, men hun burde ha satt seg mer inn i ting på forhånd. 1. Kutter opp alt av grønnsaker, grønnsakene holder seg jo dårligere kuttet opp selv om de er i tett beholder. Og upraktisk om man vil ha agurk på gulost brødskive og så er alt av agurk kuttet i terninger. 2. biolaen hos Mina var trolig bare skilt seg fordi den må rystes kraftig før man heller ut Biola (hun kastet den). 3. hun verken skyller frukt/grønnsaker eller vasker boksene det skal oppi før hun pakker det oppi. 4. kjøleskap er delt inn i ulike soner etter hvor det er kjøligst osv. grønnsaksskuffen passer best for grønnsaker osv pga temp. Hun vil ha grønnsaker midt i og pålegg i grønnsakskuffene. 5. ingen dato/navn på beholdere. Man aner ikke om rømmen går ut på dato om en uke eller tre uker. 6. Og hva gjør hun med det som blir kuttet og ikke får plass i beholderne (kastes det?)? Anonymkode: 0c8a6...68a 4
Hjulvisp Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Har ikke tenkt over at slike videoer lages, så her må jeg takke deg for tips! Skal sjekke ut neste gang jeg mangler noe å se på 👏 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Godis skrev (1 time siden): Har ikke tenkt over at slike videoer lages, så her må jeg takke deg for tips! Skal sjekke ut neste gang jeg mangler noe å se på 👏 Ja akkurat denne var ikke helt å anbefale mtp fakta/kvalitet, men forsåvidt underholdene nok. Det blir jo nesten som en tv serie bare at plattformen er YouTube. Men like bra kvalitet som bloggerne og div andre programmer som går på vanlig tv eller streaming. Anonymkode: 0c8a6...68a 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Jeg skal virkelig kjede meg for å la meg underholde av noen som rydder i kjøleskapet sitt. Anonymkode: 9611f...087 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 13.06): Jeg skal virkelig kjede meg for å la meg underholde av noen som rydder i kjøleskapet sitt. Anonymkode: 9611f...087 Jeg elsker Marie kondo programmet på Netflix og tilsvarende så jeg liker å se på rydding😅 Anonymkode: 0c8a6...68a 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg elsker Marie kondo programmet på Netflix og tilsvarende så jeg liker å se på rydding😅 Anonymkode: 0c8a6...68a Det er lov. Anonymkode: 9611f...087 1
Hjulvisp Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 19.40): Youtuber kanal som rydder i kjøleskapet: Altså hva er det hun driver med??? Hun er jo over 20-år så hun er ikke så ung. Jeg syntes konseptet var kult, men hun burde ha satt seg mer inn i ting på forhånd. 1. Kutter opp alt av grønnsaker, grønnsakene holder seg jo dårligere kuttet opp selv om de er i tett beholder. Og upraktisk om man vil ha agurk på gulost brødskive og så er alt av agurk kuttet i terninger. 2. biolaen hos Mina var trolig bare skilt seg fordi den må rystes kraftig før man heller ut Biola (hun kastet den). 3. hun verken skyller frukt/grønnsaker eller vasker boksene det skal oppi før hun pakker det oppi. 4. kjøleskap er delt inn i ulike soner etter hvor det er kjøligst osv. grønnsaksskuffen passer best for grønnsaker osv pga temp. Hun vil ha grønnsaker midt i og pålegg i grønnsakskuffene. 5. ingen dato/navn på beholdere. Man aner ikke om rømmen går ut på dato om en uke eller tre uker. 6. Og hva gjør hun med det som blir kuttet og ikke får plass i beholderne (kastes det?)? Anonymkode: 0c8a6...68a Nå har jeg sett gjennom videoene, og jeg signerer alle spørsmålene dine 😄 I alle dager, så merkelig. Det er greit å ha det estetisk pent, men jeg kan ikke tro at det ikke går på bekostning av holdbarheten. Og her er det jo handlet inn for å fylle boksene med fin og fargerik mat, så rart! Legger til et punkt 7: Hvorfor vasker hun ikke kniv og fjøl når hun bytter matvare? Jeg hadde hatet å få blomkål eller ruccola på jordbæra mi 🍓 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Jeg prepper, så gjør mye av det samme selv. Men: jeg vet hvor mye som går, til ulike ting, og hvor lenge det varer når det er kuttet opp, eller stekt/kokt. Fjøl og kniv vaskes godt underveis. Meieriprodukter som begynner å skille seg fungerer utmerket i gryter og sauser. Anonymkode: 0eb4c...581 1
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 19.40): Youtuber kanal som rydder i kjøleskapet: Altså hva er det hun driver med??? Hun er jo over 20-år så hun er ikke så ung. Jeg syntes konseptet var kult, men hun burde ha satt seg mer inn i ting på forhånd. 1. Kutter opp alt av grønnsaker, grønnsakene holder seg jo dårligere kuttet opp selv om de er i tett beholder. Og upraktisk om man vil ha agurk på gulost brødskive og så er alt av agurk kuttet i terninger. 2. biolaen hos Mina var trolig bare skilt seg fordi den må rystes kraftig før man heller ut Biola (hun kastet den). 3. hun verken skyller frukt/grønnsaker eller vasker boksene det skal oppi før hun pakker det oppi. 4. kjøleskap er delt inn i ulike soner etter hvor det er kjøligst osv. grønnsaksskuffen passer best for grønnsaker osv pga temp. Hun vil ha grønnsaker midt i og pålegg i grønnsakskuffene. 5. ingen dato/navn på beholdere. Man aner ikke om rømmen går ut på dato om en uke eller tre uker. 6. Og hva gjør hun med det som blir kuttet og ikke får plass i beholderne (kastes det?)? Anonymkode: 0c8a6...68a Ta tacosaus og oliven fra et glass til et annet?? Hvorfor i all verden skal man gidde det?? Herregud så hjernedødt. 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 14 minutter siden, Peonjenta said: Ta tacosaus og oliven fra et glass til et annet?? Hvorfor i all verden skal man gidde det?? Herregud så hjernedødt. Det ser bedre ut Et kjøleskap skal være behagelig å oppholde seg i Anonymkode: 00cd4...df4
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det ser bedre ut Et kjøleskap skal være behagelig å oppholde seg i Anonymkode: 00cd4...df4 Ja, jeg pleier å sitte på kveldene å glo inn i kjøleskapet. Det er like meningsløst som å helle rømme fra en beholder til en annen. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 13.06): Jeg skal virkelig kjede meg for å la meg underholde av noen som rydder i kjøleskapet sitt. Anonymkode: 9611f...087 Hvis jeg kjedet meg så mye, så håper jeg at jeg velger å rydde mitt eget kjøleskap fremfor å se noen andre rydde sitt. Anonymkode: 0287c...347 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 Det er så innmari trist hvordan folk kan leve av sånne totalt meningsløse ting. Jeg er så takknemlig for å ha en meningsfull jobb og føle at jeg faktisk bidrar til samfunnet. Disse folka gjør jo bare verden til et verre sted. Men de innser det vel ikke selv 🙄 Anonymkode: 6c4f4...86b 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er så innmari trist hvordan folk kan leve av sånne totalt meningsløse ting. Jeg er så takknemlig for å ha en meningsfull jobb og føle at jeg faktisk bidrar til samfunnet. Disse folka gjør jo bare verden til et verre sted. Men de innser det vel ikke selv 🙄 Anonymkode: 6c4f4...86b Hvordan i alle dager gjør de verden verre av å dille rundt i kjøleskapet sitt? Anonymkode: 0287c...347 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg kjedet meg så mye, så håper jeg at jeg velger å rydde mitt eget kjøleskap fremfor å se noen andre rydde sitt. Anonymkode: 0287c...347 Godt poeng, det hadde faktisk vært morsommere. Anonymkode: 9611f...087 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #16 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis jeg kjedet meg så mye, så håper jeg at jeg velger å rydde mitt eget kjøleskap fremfor å se noen andre rydde sitt. Anonymkode: 0287c...347 Legg det ut her så har jeg noe å se på😂👍 Anonymkode: 0c8a6...68a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå