Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg snart går på veggen her!! Bodd med eks i 4 mnd, vanskelig å finne ny leilighet. Ikke kan jeg flytte for langt bort på grunn av skolen til barna! Enten er det for dyrt, eller så får jeg den ikke. Stort trykk i leiemarkedet :-(. 
Eksen har i tilleg såret meg enormt, jeg er helt knust av hans bedrageri! Og så må jeg bo med han! Forferdelig.. Vi krangler ikke eller noe, er hyggelige med hverandre på grunn av barna. Men det er veldig vanskelig !

Er det andre som har vert i samme situasjon? Hvordan skal jeg takle dette. Må gå mye turer for å få alenetid.. Orker nesten ikke å dra på arbeid heller... 

Anonymkode: 97360...871

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Føler jeg snart går på veggen her!! Bodd med eks i 4 mnd, vanskelig å finne ny leilighet. Ikke kan jeg flytte for langt bort på grunn av skolen til barna! Enten er det for dyrt, eller så får jeg den ikke. Stort trykk i leiemarkedet :-(. 
Eksen har i tilleg såret meg enormt, jeg er helt knust av hans bedrageri! Og så må jeg bo med han! Forferdelig.. Vi krangler ikke eller noe, er hyggelige med hverandre på grunn av barna. Men det er veldig vanskelig !

Er det andre som har vert i samme situasjon? Hvordan skal jeg takle dette. Må gå mye turer for å få alenetid.. Orker nesten ikke å dra på arbeid heller... 

Anonymkode: 97360...871

Etter en måned under samme tak og null utsikt til at jeg skulle få kjøpt noe med det første, leide vi en leilighet et stykke unna som vi byttet på å bo i. Barna bodde altså i hjemmet hele tiden, mens barnefar og jeg flyttet frem og tilbake. Funket helt fint i 4 måneder. Skal sies at han ganske raskt fikk kjæreste og begynte å bo der når jeg var med barna, men uansett. Var veldig fint for barna også, myk overgang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke ha sex. Det forlenger sorgen. Hva med bo hos foreldrene dine?

Anonymkode: d41bc...9f2

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det et helvete å bo med eks. Hun var den som ville skilles, og vi er enige om å behandle hverandre bra for barnas skyld, men hun er evig stressa og som alltid konfronterende. Tar enhver konfrontasjon foran barna, Jeg forsøker å gå stille i dørene, men får hun ikke ting som hun vil eller forventer, kommer det røyk ut av ørene på henne og hun puster ild. Jeg skulle så gjerne ønske at hun snart fant seg et nytt hus (hun ønsker det), men det tar tid. Jeg orker ikke mer snart !

Der, jeg måtte bare si det. 

Anonymkode: 58142...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...