AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Hei! Jeg har blitt anbefalt av tiltaket jeg går på igjennom NAV, og se etter jobber/yrker som innebærer lite eller ingen kontakt med pasienter eller kunder pga helsen. Er det noen her som har en jobb som har minimal kontakt med mennesker, og som kan fortelle litt om sin jobb og arbeidsoppgaver? 🙂 Ja, jeg har sjekket ut utdanning.no, så har full oversikt over ulike utdanninger og yrker. Det jeg ønsker er personlige erfaringer. Finnes det noen som har gått sin egen vei - og skapt sin egen karriere etc? Anonymkode: c9157...c51
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Ønsker du heller ikke kollegaer? Har du sjekket ut lager jobber? 0 kundekontakt, man får kjeft om man står å skravler med andre, så der er det bare å jobbe på uforstyrret Anonymkode: 96bab...fee
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker du heller ikke kollegaer? Har du sjekket ut lager jobber? 0 kundekontakt, man får kjeft om man står å skravler med andre, så der er det bare å jobbe på uforstyrret Anonymkode: 96bab...fee Og forresten, er godt betalt. Jeg tjente 50 000 kr utbetalt i mnd. De sponser også ofte truck lappen Anonymkode: 96bab...fee
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Jobbe i NAV måtte vel passe perfekt? Anonymkode: 0f59d...255
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jobbe i NAV måtte vel passe perfekt? Anonymkode: 0f59d...255 Det innebærer vel mye kontakt med brukerne? Anonymkode: 398c8...327
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Kontor jobb feks rådgiver og saksbehandler , mange av disse krever utdannelse innen et fagfelt. Det er noe kontakt med folk, men ikke konstant. Anonymkode: 07644...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå