Floater Skrevet 3. mai 2021 #1 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) . Endret 3. mai 2021 av Floater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Min motivasjon kunne bli vekket av en tredjepart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mai 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Min motivasjon kunne bli vekket av en tredjepart. og hva er dette tredjepart? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 Floater skrev (Akkurat nå): og hva er dette tredjepart? 🤔 En tredjepart. Altså, noen utenfor den indre sirkelen. En nøytral person. En som står utenfor. KG er en tredjepart om du f.eks diskuterer ditt forhold til et annet menneske her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 "Ingen andre har del i min suksess -unntatt de negative og kritiske personene som bare økte min egen motivasjon [for å lykkes]." 3d party people er de personene som ikke har vært involvert i oppbyggingen av suksessen, men som bare har forholdt seg negativ til satsingen din. Anonymkode: c964d...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 3. mai 2021 #6 Del Skrevet 3. mai 2021 Floater skrev (15 minutter siden): Kan noen hjelpe meg med å oversette denne setningen til norsk? Jeg får det ikke til å stemme; "unless it was 3rd party negativity turned into self motivation"? Hva menes med 3rd party negativity? At flere parter er involvert (utroskap)?? Her er hele teksten, så dere får med konteksten; "im my own support system and always been. dont no one else got a place in my success unless it was 3rd party negativity turned into self motivation...." Hvis det ikke var et negativt innspill fra en utenforstående som motiverte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mai 2021 CorvusCorax skrev (6 minutter siden): En tredjepart. Altså, noen utenfor den indre sirkelen. En nøytral person. En som står utenfor. KG er en tredjepart om du f.eks diskuterer ditt forhold til et annet menneske her inne. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Ingen andre har del i min suksess -unntatt de negative og kritiske personene som bare økte min egen motivasjon [for å lykkes]." 3d party people er de personene som ikke har vært involvert i oppbyggingen av suksessen, men som bare har forholdt seg negativ til satsingen din. Anonymkode: c964d...db6 ABM skrev (3 minutter siden): Hvis det ikke var et negativt innspill fra en utenforstående som motiverte meg Ahhh..Skjønner! Jeg som er den stygge ulven her da /: Tror faktisk dette er et tweet som er "dedikert til meg" etter en krangel. Tusen takk for hjelpen! Dere er gull verdt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. mai 2021 #8 Del Skrevet 4. mai 2021 Tråden stenges da TS har fjernet HI. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg