Elanor Skrevet 4. september 2005 #21 Skrevet 4. september 2005 Av alle smilyene, er det denne jeg er mest uenig i. Den heter forvirret, men jeg syns den ser lettere uvel ut (grimase) *syltetøy med sennep på* Denne syns jeg er barnslig opprørsk *vil ikke ha lever til middag! neineinei!* Denne skjønte jeg ikke noe av, før jeg sjekket koden. (Skjønner fremdeles ikke logikken, dog) Og denne ler så man griner, eller? :grine2:
vixen Skrevet 4. september 2005 #22 Skrevet 4. september 2005 :storfot: Jeg har ofte lurt på hva denne kan bety. Noen som har et forslag? ← Smiley med altfor store føtter? Eller er det flip'ene i et flipperspill i stedet for føtter...? :klø: -viXen-
*CHOUCHOU* Skrevet 5. september 2005 #23 Skrevet 5. september 2005 Og hvorfor er det aldri noen som bruker denne?? = Jeg har ingenting a si og bare synes denne ser morsom ut...
Crazee Skrevet 6. september 2005 #24 Skrevet 6. september 2005 Denne skjønte jeg ikke noe av, før jeg sjekket koden. (Skjønner fremdeles ikke logikken, dog) ← Ser du ikkje at han blir likbleik då, og skrik av skrekk?
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #25 Skrevet 6. september 2005 :storfot: Jeg har ofte lurt på hva denne kan bety. Noen som har et forslag? ← Den heter storfot, ser jeg!!! Men jeg synes det ser ut som en smiley som lener seg framover, og hviler hodet, med albuene på bordet. Denne uttrykkeri mine øyne misfornøydhet og et litt snurt "Hmpf!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå