Gå til innhold

Sjelden han tar direkte initiativ til sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter de første 9 månedene av forholdet begynte det å bli slik at vi har sex enten etter vi er nakne og lagt oss, eller på morgenen når vi begge er nakne/undertøy. Og han koser med meg på en ikke seksuell måte, kommer i nærheten av en pupp/ lår og først da blir det mer seksuelt. 
Er dette vanlig? Noen ganger føler jeg at han ikke egentlig vil ha Meg, men bare blir tent når han kommer borti de kroppsdelene. Han koser mye med meg da, tar alltid på meg og holder hender.

Anonymkode: 473a4...266

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke noen som har den litt keitete fremgangsmåten å "komme borti en pupp" uten vilje?

Var han sånn de første månedene at han tok mer initiativ og var mer direkte i initiativet?

Og tar du noe initiativ?  En kompis av meg har mistet tenning på kjæresten delvis fordi hun aldri tar initiativ, han føler at hun ikke vil ha han seksuelt. Hvis du virker helt uinteressert i sex, så er han jo tvunget til å kose på en ikke-seksuell måte og så sjekke litt om det går an å ta på deg på andre måter.

Anonymkode: 62bde...f62

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skulle han ha gjort det ellers? 

Anonymkode: f174d...6da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er det ikke noen som har den litt keitete fremgangsmåten å "komme borti en pupp" uten vilje?

Var han sånn de første månedene at han tok mer initiativ og var mer direkte i initiativet?

Og tar du noe initiativ?  En kompis av meg har mistet tenning på kjæresten delvis fordi hun aldri tar initiativ, han føler at hun ikke vil ha han seksuelt. Hvis du virker helt uinteressert i sex, så er han jo tvunget til å kose på en ikke-seksuell måte og så sjekke litt om det går an å ta på deg på andre måter.

Anonymkode: 62bde...f62

Det hender jeg tar initiativ, men ikke så ofte. De første månedene var jeg redd det kun var sex, noe jeg nok uttrykte litt siden han var på meg med en gang vi møttes. Og jeg sier jo sjeldent nei til sex

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan skulle han ha gjort det ellers? 

Anonymkode: f174d...6da

Tror ikke han mener å ta initiativ til sex, men tror han da vil det når han merket at det er visse kroppsdeler det. Det jeg går inntrykk av iallefall 

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du ha da? 

En sånn ape som bare proklamerer "Jeg er trøtt!" "Jeg er kåt!"?

Syns det høres normalt og respektfullt ut at han velger litt mer subtile metoder å kommunisere på en de som lever i huler fortsatt.

Anonymkode: 15d7f...98f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Etter de første 9 månedene av forholdet begynte det å bli slik at vi har sex enten etter vi er nakne og lagt oss, eller på morgenen når vi begge er nakne/undertøy. Og han koser med meg på en ikke seksuell måte, kommer i nærheten av en pupp/ lår og først da blir det mer seksuelt. 
Er dette vanlig? Noen ganger føler jeg at han ikke egentlig vil ha Meg, men bare blir tent når han kommer borti de kroppsdelene. Han koser mye med meg da, tar alltid på meg og holder hender.

Høres jo veldig vanlig ut!

Hva klager du over?

Anonymkode: cd022...239

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres jo kjempebra ut :) .

Samidig om sitatet under er TS, så virker det som det er du som har lagt en demper på den uttrykte kåtheten. Om du nå vil ha det anderledes så må du i det minste gi veldig klart uttrykk for det, f.eks. ved å selv oftere ta inisiativ til sex også før dere har kommet i senga. Du kan jo ikke bare regne med at han skjønner at spillereglene har endret seg.

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det hender jeg tar initiativ, men ikke så ofte. De første månedene var jeg redd det kun var sex, noe jeg nok uttrykte litt siden han var på meg med en gang vi møttes. Og jeg sier jo sjeldent nei til sex

Anonymkode: a18c8...dca

Skrevet

Jeg ville heller ønsket å få en invitasjon til sex med berøring og nærhet, enn muntlig. Pupp, lår og former er jo noe som er fint og for mange tennende. Tenk heller på at det er din kropp han syns er tennende. Er jo ikke slik at jeg ser og tar på ansiktet til kjæresten min og blir sprengkåt av det. 

Skrevet

Altså vanlig kos som blir til sex? Høres da rimelig vanlig ut.

Det kan hende at dere har litt forskjellige tenningsmønstre. 

Er det øyekontakt, kyssing og flørteprat du savner? Og at du ikke kommer helt i humør når det er kun puppene og nedover som får oppmerksomhet? 

Skulle du ønske mer tafsing når dere ikke er i sengen?

Når og hvordan skulle du ønske han tok initiativ uttrykte begjæret og hvordan skulle du ønske at han fikk deg kåt?

Det kan jo hende at et annet par ville vært helt happy med at hverdagen var rimelig aseksuell og så ble det kroppslig etter å ha krøpet til køys. Så dette går kanskje mer på forskjellen på dere to som kanskje ikke han er helt klar over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...