Gå til innhold

Egyptisk mutasjon er satt på overvåkingsliste!


ErGlad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går ut ifra at den er under overvåkning for å finne ut nettopp det du lurer på her.

Jeg finner for øvrig ingen informasjon om noe C.36 eller egyptisk mutasjon andre steder på nettet..?

Endret av infectedsopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom det direkte import av mutert virus fra Sør-Afrika, og nå er det direkte import av virus fra Egypt. 

Hvem drar fra disse landene, hvilket behov har folk for å dra fra Egypt til Trondhjem? Uten å ta ekstra forholdsregler med tanke på smittevern.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (4 minutter siden):

Nå kom det direkte import av mutert virus fra Sør-Afrika, og nå er det direkte import av virus fra Egypt. 

Hvem drar fra disse landene, hvilket behov har folk for å dra fra Egypt til Trondhjem? Uten å ta ekstra forholdsregler med tanke på smittevern.

 

Det kan vi takke regjeringen for :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Vera said:

Det kan vi takke regjeringen for :klappe:

Hva med den enkeltes ansvar for egen adferd?

Det kom covid på skolen til ungene, noen hadde hatt jule besøk fra Oslo. Det var ikke forbudt, men ansvarlige mennesker ville nok kanskje ikke gjort det allikevel.

Skolen måtte reorganisere seg, hjemme skole, stengt, tiltak i friminutt, omregulering av klasserom. Et helsikes styr bare for hundrevis av mennesker, bare fordi noen ikke kunne spise pinnekjøtt hver for seg. Kan ikke hjelpe å tenke egoismen lenge leve 🤔 

Tror jeg må ta meg en tur fra smittede Afrika til barte-hovedstaden 🤯🤯 Idioti, egoisme, usolidarisk.... velg det som passer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madame Butterfly skrev (1 minutt siden):

Hva med den enkeltes ansvar for egen adferd?

Det kom covid på skolen til ungene, noen hadde hatt jule besøk fra Oslo. Det var ikke forbudt, men ansvarlige mennesker ville nok kanskje ikke gjort det allikevel.

Skolen måtte reorganisere seg, hjemme skole, stengt, tiltak i friminutt, omregulering av klasserom. Et helsikes styr bare for hundrevis av mennesker, bare fordi noen ikke kunne spise pinnekjøtt hver for seg. Kan ikke hjelpe å tenke egoismen lenge leve 🤔 

Tror jeg må ta meg en tur fra smittede Afrika til barte-hovedstaden 🤯🤯 Idioti, egoisme, usolidarisk.... velg det som passer...

Ja..men du oppsummerer det jo bra da! Idioti, egoisme, usolidarisk..man kan kan jo egentlig ikke forvente noe annet enn at folk opptrer slik når det er dette som råder. Virker dessverre som enkelte kun klarer å forholde seg til påbud. Og der er regjeringen svake. Jeg mener at det eneste påbudet vi skulle hatt, var stengte grenser. Da hadde vi sluppet alt av nedstengninger.

Anbefalinger og retningslinjer blir litt i vanskeligste laget for noen 🤪🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...