Gå til innhold

Kjøkkenvifte har klikka og snart klikker jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjøkkenvifta har helt sluttet å fungere. Den har touch screen og ingen av bryterne funker. Den lar meg ikke slå av lyset og i dag begynte den plutselig bare å skru seg på av seg selv selv om den er stilt på null, og jeg får ikke slått den av. Noen som vet hva som funker for å få den til å slutte? Den bråker og det er jo ikke gunstig at man ikke får kontrollert vifta si heller. Hjelp

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trekk ut kontakten og la den få hvile seg litt? Jeg har opplevd flere ganger at nyere elektronikk med touchscreen trenger å bli koblet helt ut, og deretter restartes. 

Anonymkode: 291c8...305

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trekk ut kontakten og la den få hvile seg litt? Jeg har opplevd flere ganger at nyere elektronikk med touchscreen trenger å bli koblet helt ut, og deretter restartes. 

Jeg tenkte på det men finner ikke kontakten noe steder. Har modellen Witt WTC 607 G

AnonymBruker
Skrevet

Se i skapet over viften, der er nok støpselet 

Anonymkode: 9a841...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Eller bak stålhetten, se etter skruer eller prøv å bare skyv den mot deg

AnonymBruker
Skrevet

Evt. slå av sikringen hvis du ikke finner støpslet.

Anonymkode: 4e696...2d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se i skapet over viften, der er nok støpselet 

Jeg tok av filteret og sjekka der men jeg finner ingen kontakter. Bare en ledning som jeg ikke kan se går noen steder. Er ikke noe skap jeg kan åpne over viften. Den henger bare fra taket

AnonymBruker
Skrevet

Ta sikringen og la den være av en liten stund.

Anonymkode: 948c2...821

• Liker 1
Skrevet (endret)

😂😂 unskyld at jeg ler, men jeg ser situasjonen levende for meg.

Det er en typisk ting som skulle kunne hende meg også. Man kan drives til vanvidd og omtrent fly i filler. 

Bare prøv å ikke rive ned hele huset for å få den til å holde kjeft. Lykke til - dessverre har jeg ikke noe kontruktivt å komme med. 

Endret av Anne Liese Braun
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og/eller kjøp deg en ny. 

Elendige reviews på denne modellen: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/ventilator/WCT607G/witt-ventilator-wct607g-stal#

Haha, skulle gjerne kjøpt nytt, men jeg leier bare her. Tenker å ta kontakt med huseier om ikke sikringsmetoden fungerer for å få noen til å sjekke den men det betyr masse bråk i potensielt flere dager

AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg føler med deg...

Anonymkode: 34d3a...c8a

• Liker 1
Skrevet

TS her: Fikk ordna det nå. Takk for gode råd 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...