AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Skal ta undersøkelser vedr. fruktbarhet og mannen må være igjen i bilen. Jeg får da mye informasjon som jeg kommer til å slite med å videreformidle. Han skal ikke ta sædprøve. Da jeg spontanabortere var det kun jeg som kunne gå til gyn. Han ventet. I alt kaoset måtte jeg forklare hva som foregikk, på et fagspråk jeg knapt forstår selv. Da jeg var gravid og skulle på førstegangskonsultasjon, følte han seg totalt malplassert hos fastlegen min. Det gjorde jeg i grunn selv også. Dette er vel bare en utblåsning. Jeg vet det er en pandemi som gjør det vanskelig og at det er syke nå som har det veldig mye verre. Jeg vil allikevel være ærlig nok til å si at det føles som mitt prosjekt å bli foreldre. Hadde han fått delta litt mer, hadde jeg følt at vi stod i dette sammen. Forstår at de som har måttet føde uten barnefar tilstede har sunget ut litt. Det må jo ha vært ganske kjipt. Anonymkode: dc7a4...201
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har gått gjennom prøverør og graviditet under korona. Det er skikkelig dritt å være alene hele tiden. Jeg har insistert på å ha mannen på telefon under timene så han får med seg informasjon samtidig med meg, kanskje du kan prøve det? Anonymkode: 35e2b...0fd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har fått ha med mannen på en stor del av konsultasjonene, men så har jeg belaget meg mye på det private og ikke det offentlige. Skjønner at det kan føles guffent alene. Men om han får vaksine snart, så bør han vel få være med på resten? Anonymkode: ed03e...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå