AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Har du blitt avsluttet av behandler i psykiatrien noen gang? Såfall hvorfor? Anonymkode: a43cc...7b2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Ja, var på DPS. Jeg fikk gå litt lengre enn snittet, men ble høflig avsluttet fordi det jo et et lavterskel tilbud som ikke skal være av varighet. Anonymkode: 8ff61...fb7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, var på DPS. Jeg fikk gå litt lengre enn snittet, men ble høflig avsluttet fordi det jo et et lavterskel tilbud som ikke skal være av varighet. Anonymkode: 8ff61...fb7 Så dumt. Følte du at du hadde fått den hjelpen du trengte før du ble avsluttet? Anonymkode: a43cc...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Ja jeg har blitt avsluttet flere ganger. Noen ganger har jeg og behandler kommet frem til det sammen at det er like greit å avslutte, andre ganger har det vært fordi tidsfristen jeg har hatt på plassen har løpt ut. Anonymkode: 3bddc...c41
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, var på DPS. Jeg fikk gå litt lengre enn snittet, men ble høflig avsluttet fordi det jo et et lavterskel tilbud som ikke skal være av varighet. Anonymkode: 8ff61...fb7 Dette varier. Jeg har gått til dps i mange år. Hatt flere behandler og gått på flere dps og jeg er ikke lavterskel for å si det pent Anonymkode: 58f5d...466
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Jeg er for syk til å gå i behandling hos psykolog på dps så ble henvist til kommunen. Hun jeg har kommer hjem til meg når jeg er for dårlig til å komme. Anonymkode: 0d3b7...339
Purple_Pixiedust Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 Ikke ufrivillig, men har nylig avsluttet i samråd med behandleren på DPS da jeg bare har alt for mye å bale med nå at jeg klarer ikke å dra nytte av det. Har måttet avlyse så mange ganger, og har ikke skjønt hva vi egentlig holder på med heller. Hun var nok ikke rett behandler for meg. Jeg får mye mer ut av å snakke med behandleren jeg har når jeg er innlagt, eller på tlf når jeg er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå