AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Hei. Jeg har en kjæreste som er veldig dårlig på å vise at han elsker meg, han sier det ofte men viser det sjeldent. Vi skal snart flytte sammen og lurer på om det kommer til å bli bedre da? Er også redd for at forholdet skal gå i grus når vi blir samboere, for dette er første gangen for oss begge. Anonymkode: b6443...8f7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 På hvilken måte ønsker du at han skal vise det til deg? Hva er det du savner? Anonymkode: eda70...718
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): På hvilken måte ønsker du at han skal vise det til deg? Hva er det du savner? Anonymkode: eda70...718 Ta mer initiativ til å møtes, finne på ting, at han viser det via kosing og kyssing. Anonymkode: b6443...8f7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Tenk deg svææært nøye om. Hvis slike ting mangler i forelskelsesfasen, så dukker de ikke plutselig opp etterpå. Anonymkode: 94331...b5d 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ta mer initiativ til å møtes, finne på ting, at han viser det via kosing og kyssing. Anonymkode: b6443...8f7 Ok, nei da ville jeg ikke flytta sammen med ham, og ville også vurdert hvorvidt jeg ville vært sammen med noen som ikke er gira på å bruke tid med meg. Anonymkode: eda70...718 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå