AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Holder på å dævve! Er det flere som har det sånn? Anonymkode: 37c4a...442
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja 😢 Anonymkode: 50678...62b Hvorfor oppfører vi oss selv dette?! Vanligvis begynner angsten dagen før eksamen, men denne gangen har kroppen begynt å jobbe seg opp hele tre uker for eksamen Jeg blir så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg har hatt uendelig mange eksamener tidligere, men er alltid redd for å avsløre hvilken idiot jeg egentlig er! Har du noen tips til hvordan man kan klare å gi litt mer F...? -ts Anonymkode: 37c4a...442
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Vet ikke om det hjelper, men det som hjelper meg gjennom min eksamensperiode nå er å spørre meg selv dette: Hva er det verste som kan skje? Mitt svar, til meg selv: Du stryker, og må ta opp en eller flere eksamener til høsten eller neste vår... Altså, min drøm om å endelig studere noe jeg har funnet ut at jeg brenner for blir utsatt med 1 lite år. Jeg har slått meg til ro om at det uansett ikke vil være verdens undergang. Anonymkode: 5252b...576 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om det hjelper, men det som hjelper meg gjennom min eksamensperiode nå er å spørre meg selv dette: Hva er det verste som kan skje? Mitt svar, til meg selv: Du stryker, og må ta opp en eller flere eksamener til høsten eller neste vår... Altså, min drøm om å endelig studere noe jeg har funnet ut at jeg brenner for blir utsatt med 1 lite år. Jeg har slått meg til ro om at det uansett ikke vil være verdens undergang. Anonymkode: 5252b...576 Helt enig med deg, men rasjonaliteten min forsvinner ut vindu så snart eksamen nærmer seg Jeg har hatt drøssevis med eksamener tidligere og har fått en rekke A'er, men jeg blir bare slemmere og slemmere med meg selv for hvert semester som går. - ts Anonymkode: 37c4a...442
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har også alltid vært sånn. Det siste året har jeg begynt å tenke "eksamen går som den går uansett om jeg stresser meg opp". Det er vanskelig å styre, men ved å tenke at det er mange karakterer mellom A og F, og at jeg ikke gjør det noe bedre ved å stresse meg opp, så har jeg klart å ta det litt roligere. Dessuten gjør ikke en dårlig karakter noe, jeg måtte lære meg at jeg kan tåle å være gjennomsnittlig, og ikke få angst av tanken på at det ikke blir A. Tidligere har jeg lest som det er to alternativ: A og stryk. Det gjorde meg helt utslitt, og jeg har fått det mye bedre etter at jeg begynte å tenke at det går som det går, jeg gjør mitt beste og det holder. Anonymkode: 2f3c1...bc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå