Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å dævve! Er det flere som har det sånn? 

Anonymkode: 37c4a...442

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja :'(

Anonymkode: 50678...62b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja 😢

Anonymkode: 50678...62b

Hvorfor oppfører vi oss selv dette?! 

Vanligvis begynner angsten dagen før eksamen, men denne gangen har kroppen begynt å jobbe seg opp hele tre uker for eksamen :(

Jeg blir så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg har hatt uendelig mange eksamener tidligere, men er alltid redd for å avsløre hvilken idiot jeg egentlig er! 

Har du noen tips til hvordan man kan klare å gi litt mer F...?

-ts

AnonymBruker
Skrevet

*oppfører = påfører

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det hjelper, men det som hjelper meg gjennom min eksamensperiode nå er å spørre meg selv dette:

Hva er det verste som kan skje?

Mitt svar, til meg selv: Du stryker, og må ta opp en eller flere eksamener til høsten eller neste vår... Altså, min drøm om å endelig studere noe jeg har funnet ut at jeg brenner for blir utsatt med 1 lite år.

Jeg har slått meg til ro om at det uansett ikke vil være verdens undergang. :) :) 

Anonymkode: 5252b...576

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke om det hjelper, men det som hjelper meg gjennom min eksamensperiode nå er å spørre meg selv dette:

Hva er det verste som kan skje?

Mitt svar, til meg selv: Du stryker, og må ta opp en eller flere eksamener til høsten eller neste vår... Altså, min drøm om å endelig studere noe jeg har funnet ut at jeg brenner for blir utsatt med 1 lite år.

Jeg har slått meg til ro om at det uansett ikke vil være verdens undergang. :) :) 

Anonymkode: 5252b...576

Helt enig med deg, men rasjonaliteten min forsvinner ut vindu så snart eksamen nærmer seg :(

Jeg har hatt drøssevis med eksamener tidligere og har fått en rekke A'er, men jeg blir bare slemmere og slemmere med meg selv for hvert semester som går.

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også alltid vært sånn. Det siste året har jeg begynt å tenke "eksamen går som den går uansett om jeg stresser meg opp". Det er vanskelig å styre, men ved å tenke at det er mange karakterer mellom A og F, og at jeg ikke gjør det noe bedre ved å stresse meg opp, så har jeg klart å ta det litt roligere. Dessuten gjør ikke en dårlig karakter noe, jeg måtte lære meg at jeg kan tåle å være gjennomsnittlig, og ikke få angst av tanken på at det ikke blir A. Tidligere har jeg lest som det er to alternativ: A og stryk. Det gjorde meg helt utslitt, og jeg har fått det mye bedre etter at jeg begynte å tenke at det går som det går, jeg gjør mitt beste og det holder. 

Anonymkode: 2f3c1...bc4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...