AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Er helt utømmelig kåt for tiden, det er en stund siden jeg var så til de grader kåt som nå, er det bare meg eller er det vårkåthet? Kan ikke helt huske at jeg har vært så ekstremt mye kåtere på våren før. Men det kan jo hende jeg ikke har lagt merke til det. Perioder har man jo vært kåtere før også. Anonymkode: 42280...751
Scoops Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Er vell bare du selv som kan vite om det er bare deg eller litt ekstra pga våren. Jeg vet at jeg alltid blir ekstra kåt når våren kommer,syns igrunn det er litt slitsomt 1
Dubidu Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Du skal ikke se bort fra at våren gjør litt virkning. Når det blir lysere og grønnere og vamere i været, spiller det litt inn for meg i alle fall. Men gjerne ikke det eneste som spiller inn.
Gjest Kaiminator Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Bedre å alltid være kåt, så er man liksom vandt til det 😄
Bamseklemmer Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er helt utømmelig kåt for tiden, det er en stund siden jeg var så til de grader kåt som nå, er det bare meg eller er det vårkåthet? Kan ikke helt huske at jeg har vært så ekstremt mye kåtere på våren før. Men det kan jo hende jeg ikke har lagt merke til det. Perioder har man jo vært kåtere før også. Anonymkode: 42280...751 Jeg tror det er lykkerus senteret i hjernen din som spiller deg et puss. En blanding av befrielse og glede føles for hver orgasme, det er derfor man onanerer så ofte. Så delig at det nesten er slitsomt, for den tiden man onanerer får man heller ikke gjordt fornuftige ting. Skulle egentlig rydde i boden, oooh, ble steinkåt og onanerte i stedet. Jeg tror vi blir påvirket av værforandring, sol og månen, flo og fjære, lavtrykk og høytrykk, lukt og lysforhold... Har du skiftet til lysere gardiner, snust inn litt vårluft, kjent at sola har kjærtegnet din kropp med varme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå