AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Har vært flau over kroppen min i mange år, og gjort mange forsøk på å endre den, men alltid falt av. Er nå 27, og vil gjerne klare å få "drømmekroppen" en gang imens jeg enda er ung. Har drømt om den i mange år. Vet at det er trening og kosthold som gjelder. Er litt "tynnfeit", og har litt erfaring med styrketrening, men litt dårlig selvtillit på trening. Drømmekroppen er Sofie Karlstad sin rumpe og Emily Ratakovsky sin mage. Vet at Sofie Karlstad solgte treningsprogram tidligere, men virker ikke som hun gjør dette lenger. Syntes mye styrketrening har mye fokus på bein, og vil ha en litt mer "feminin" kropp en de typiske fitnessidealene i dag, som er ganske tunge. Vil bare gjøre det jeg kan for å føle meg fin i sommer! Noen som har kjøpt Sofie Karlstad sitt program som vet hvilke øvelser hun bruker? Er interessert i helkropp. Anonymkode: 19ba3...6ed
Blobette Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 (endret) Tror den kroppsdelen du må trene er hjernen. Jeg mener ikke du er dum, men dette er da helt vilt spesifikke idealer det blir nærmest umulig å oppnå. Du er sikkert pen. Hvertfall pen nok til å ikke være flau over kroppen din. Det burde ingen være. Endret 3. mai 2021 av Blobette Skrivefeil 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Tren mye rompe og lår og spis lite karbohydrater. Kanskje koste på seg en PT? Anonymkode: 03bd1...403
Lisa Rowe Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Vi er alle unike individer med ulike utgangspunkt, så selv om du spiser den samme maten og gjør de samme øvelsene som Sofie så vil du fortsatt trolig få et annerledes resultat. Vil derfor heller anbefale deg en ordentlig coach som har årevis av erfaring med å hjelpe andre. Jeg har aldri hatt en coach selv, men har brukt flere år på å samle kunnskap om kosthold og trening, og har fått et utrolig bra inntrykk av StrongBody (kanskje spesielt @coachgunnar og @christinekamphaug på instagram). 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har en venninne som ser ut som Sofie Kalstad i kroppen. Men hun har tatt operasjoner... Anonymkode: 03bd1...403 1
Hr. Aktiv Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 For å få flott kropp trenger du å trene 4 øvelser foruten magetrening. Knebøy, benkpress, markløft og chins/nedtrekk. Her får du trent alt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå