AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Del Skrevet 3. mai 2021 Noen som vet hva dette betyr på sporingen? Prøver å få tak i kundeservice, men er nummer hundre i køen, så kan ta litt tid. Venter på en pakke sendt fra Kristiansand, sendt til Oslo. Estimert levering var torsdag i forrige uke, og det står det fortsatt, noe som er litt optimistisk. Pakken dukket opp i Oslo på torsdag, men ble ikke utlevert. Isteden ble den kjørt til Langhus og plassert på lager i noen dager, før den ble kjørt tilbake til Oslo igjen i dag. Så havnet den på Prix på Sørenga (den skal til Grünerløkka). Deretter ble sporingen oppdatert med "retur fra servicepartner". Betyr det at den har blitt kjørt fra sørlandet, tatt med på en rundtur på østlandet, før den nå blir kjørt ned til sørlandet igjen? Anonymkode: bb5a1...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 "Retur fra servicepartner" betyr at butikken som har PostNord-tjeneste, altså servicepartner, har sett på adresseetiketten at pakken er kommet til feil utleveringssted, og har sendt den ut på galeien igjen med bilen som skal hente pakker. Uvisst om det er i retur til avsender, ELLER om det nå leses rett adresse og den havner hos deg. Hvis den er rett adressert da...? Postnummer kan være feil. Anonymkode: 402a9...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 Skjønner. Maken til kløning da, om den først blir feilsortert på terminalen i Oslo, og så feilsortert IGJEN på Langhus. Ender jo opp med tre ganger så lang leveringstid som de estimerer. Postnummer og adresse er riktig på både bestilling og sporing, sjekket nettopp. Anonymkode: bb5a1...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Maken til kløning da, om den først blir feilsortert på terminalen i Oslo, og så feilsortert IGJEN på Langhus. Ender jo opp med tre ganger så lang leveringstid som de estimerer. Postnummer og adresse er riktig på både bestilling og sporing, sjekket nettopp. Anonymkode: bb5a1...d80 En gang dette skjedde meg, var pakken innom to steder før de på tredje forsøk fikk det riktig. Men det tok en evighet! Det viste seg at sjåføren som skulle returnere pakken til sorteringsanlegget, ikke gjorde det, men hadde kjørt rundt med feilsendt pakke på lastebilen i dagesvis før han endelig fikk somlet seg til å returnere den til sorteringen. Anonymkode: 402a9...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 Kontaktet kundeservice, og det var en rimelig merkelig samtale. Jeg forteller hva sporing forteller meg, men hun sier pakken har blitt utlevert på en annen butikk. Når jeg spør hvorfor vi får forskjellige resultater på søket, sier hun lurt "vi har et internt system ". Hun kontakter den andre butikken, de sier de ikke har den. Så søker hun på samme måte som meg, får samme resultat som meg, kontakter dem, men de tar ikke telefonen. Hun ber meg fysisk gå til dem (ca. tre kilometer, ikke uoverkommelig, men tar jo litt tid) og be dem sjekke returpakkene, så jeg kanskje kan få den utlevert før den sendes tilbake. Jeg hiver på meg jakka og trasker nedover. Sjekker telefonen etter en liten stund, og har du sett, pakka er på Langhus igjen. Anonymkode: bb5a1...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå