Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en hårkur men jeg aner ikke hvilken jeg bør velge. Har ganske tykt hår, til skulderen som floker seg veldig fort under bake(om dere skjønner).

Det er ikke kjemikalsk behandlet, men jeg føler det mangler glans. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veksler mellom Wella SP sin Hydrokur, Fudge Dynamite, Redken All Soft Heavy Cream og Kerastase Oleo Relax. Alle er gode til mitt hår som er fint, litt tørt og krøllete. De står alle i dusjen og jeg veksler hele tiden mellom disse.

--

Tiger

Gjest Brunetten_
Skrevet

Bruker Redkens All Soft og Kerastase Nutritive (fuktighetskurer). Som proteinkur bruker jeg en i fra Joico.

har ganske likt hår som deg tror jeg.

Skrevet

Hva er en proteinkur, og hvorfor bruke en slik? Hva hjelper den for?

Skrevet

Den gule krukka frå Loreal Professional :)

Skrevet
Hva er en proteinkur, og hvorfor bruke en slik? Hva hjelper den for?

Proteinkurer er med på å bygge opp håret etter at det har vært utsatt for kjemisk behandling eller slitasje i form av rettetang o.l.

Frisøren min har lært meg en test jeg kan ta: Napp ut et hårstrå, tvinn rundt endene på to fingre og dra. Brekker det lett og konsist uten at håret strekker seg, har håret nok proteiner.

Gjest sexysadie
Skrevet

Define er best når det kommer til shampoene og kurene i dagligvarehandelen.

Skrevet

Jeg synns faktisk Fructis sin hårkur er kjempegod, jeg. Har veldig tjukt hår, og med hårkur en til to ganger i uka ser det fint ut.

Skrevet

Jeg bruker sånn sheer blonde kur. Det er for blondiner. Og i et blad stod det at den var best. Av homsepatruljen da.. :)

Skrevet

Jeg bruker en fra Garnier, Anti frizz tror jeg den heter.

Billig og bra. Du har den i håret etter vask og skyller ikke ut. Håret mitt blir ihvertfall mykt og luftig, trenger ikke style det en gang!

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Hva heter den fra laminates(sebastian)? Har i grunnen lenge tenkt på å kjøpe meg all soft, men lurer nå på hvilken av al soft produktene jeg skal kjøpe. Er det den all soft ends som jeg bør satse på eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...