AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Både på nettlager og ALLE butikker så er det utrolig mange produkter som er helt utsolgt. Det har gått flere uker. Noen som har en ide hvorfor? Skulle ha kjøpt så mye til den lille. Anonymkode: f979c...5fc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Babycare har som regel, og mimmis.no også. Anonymkode: 10b10...53c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 De klarer vel ikke å bestille inn riktig, eller så gidder de ikke se hvor behovet er.. Eller så er det pga korona. Anbefaler jollyroom. Anonymkode: 82a96...ed9 2
prettylittlemisfit Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Alltid utsolgt størrelsen vi trenger...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Har meldt meg av listen til barnas hus for lenge siden. I samme øyeblikk som man fikk Mail om salg, så var ting utsolgt eller kun en str igjen . Håpløse på nettet hvertfall. Anonymkode: 78ac4...81b 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Og det er ikke bar pga corona. Dette har hverfall jeg erfart i mange år allerede. Anonymkode: 78ac4...81b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har meldt meg av listen til barnas hus for lenge siden. I samme øyeblikk som man fikk Mail om salg, så var ting utsolgt eller kun en str igjen . Håpløse på nettet hvertfall. Anonymkode: 78ac4...81b Har opplevd det samme. Får en mail om tilbud, går inn med en gang for å sjekke og så er «alt» alltid utsolgt. Helt idiotisk. Anonymkode: 18dfa...79d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har opplevd det samme. Får en mail om tilbud, går inn med en gang for å sjekke og så er «alt» alltid utsolgt. Helt idiotisk. Anonymkode: 18dfa...79d Ja! Og det var sånn HVER gang. Anonymkode: 78ac4...81b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Og det var sånn HVER gang. Anonymkode: 78ac4...81b Ja, ikke sant? Da gidder man til slutt ikke å handle der mer. Anonymkode: 18dfa...79d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant? Da gidder man til slutt ikke å handle der mer. Anonymkode: 18dfa...79d Sant. Forøvrig ikke kjempeimponert over fysisk butikk heller. Rotete og alltid så mye mennesker (eller lite folk på jobb), så vanskelig få noe hjelp av betjeningen. Anonymkode: 78ac4...81b 2
Sandie Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Mistenker de har dårlig lagerstyring. Bor like i nærheten av en Barnas Hus butikk, men handler der sjelden for de er alltid utsolgt for str.jeg ser etter. Foretrekker nettbutikker som Jollyroom,Lekmer og Babyshop. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Jobber i annen bransje og vi har mye utfordringene med «asiavarer» Vi bestiller men det kommer ikke, og om det kommer så er det ikke så mye som vi ønsket... Lille Norge blir ikke prioritert. Det er pga korona og utfordringer med div fabrikker som stengte ned (i Asia) en periode, og at det er mye færre transport muligheter nå (bl.a mindre flytrafikk...) Så kan godt være de alltid har vært dårlige på utvalg, men kan altså være koronarelatert også. Anonymkode: 41ece...026 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jobber i annen bransje og vi har mye utfordringene med «asiavarer» Vi bestiller men det kommer ikke, og om det kommer så er det ikke så mye som vi ønsket... Lille Norge blir ikke prioritert. Det er pga korona og utfordringer med div fabrikker som stengte ned (i Asia) en periode, og at det er mye færre transport muligheter nå (bl.a mindre flytrafikk...) Så kan godt være de alltid har vært dårlige på utvalg, men kan altså være koronarelatert også. Anonymkode: 41ece...026 De har alltid hatt dårlig utvalg Anonymkode: 78ac4...81b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 Ja, og det er så irriterende. Har omtrent sluttet å gått innom der. Bor et par timer unna, og når det har vært gode tilbud og jeg har dratt dit så snart jeg har hatt anledning har det vært utsolgt. Husker en gang jeg fikk mail om tilbud på en bilstol mandagsmorgen. Ringte like etter at det åpnet for å holde den av, da var det kun et par stykker igjen.. Såvidt jeg husker var den selvfølgelig utsolgt på nett. Anonymkode: da3ed...cb9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 De har akkurat flyttet lageret fra Ski til Vestby så det kan muligens forklare at mye er utsolgt. Satser på det blir bedre når alt er på plass i Vestby. Anonymkode: ee36a...643
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 Har vært sånn i 2 år så langt jeg vet. Og om man søker på en bestemt størrelse så dukker mange varer opp, men om man trykker så inn på ett av plaggene så er absolutt alle størrelse utsolgt både i nettbutikk og alle fysiske butikker. Det er et mareritt å prøve å finne noe som helst på nettbutikken deres. Anonymkode: b6967...3ad
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #18 Skrevet 4. mai 2021 Har vært sånn siden jeg fikk barn i 2007. Så orker ikke handle der mer Anonymkode: 88c91...2c1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #19 Skrevet 4. mai 2021 Nå har det vært utsolgt for det meste i dette landet siden 12.mars i fjor. Importvarer forsinkes når produksjonen er påvirket, fabrikkene stengt, osv. Vi ventet 6 måneder på badekaret vi ville ha da vi pusset opp det ene badet ifjor. En vare som pleier å være på lager ellers, men på grunn av veldig redusert kapasitet i fabrikken i Italia, tok mye lengre tid å få tak i, ekstra transporttid inkludert. Mye annet som for eksempel kommer fra Sverige har det også vært mye lengre ventetid på. Ting vi bestilte på nettet og ventet måneder på å få. Jeg vil tro at det er slik med babyutstyr også. Hvis de er utsolgt, går du et annet sted å bestille. Eller så kan du spørre når de venter å få på lager. Anonymkode: 95225...1cf
Cyndaquil Skrevet 4. mai 2021 #20 Skrevet 4. mai 2021 Helt enig. Har fått helt avsmak på barnas hus , da det alltid er utsolgt både på nett og fysisk butikk. Orker ikke å bruke tid og krefter på nettsiden deres (er jo utsolgt for det man vil ha) og fysiske butikken . bruker heller andre nettbutikker som har på lager det man behøver barnas hus, hvorfor bestiller dere ikke større lager av størrelse 86,92 og 98? Det er størrelser MANGE bruker. dere taper kunder på dette tullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå