Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi når straks 1 million single kvinner og menn her i landet, der de aller fleste visstnok ønsker seg en partner??

Kanskje ikke så rart det er mange single?..for meg ser det jo ut som om de fleste av dere skriver her på KG?...den ene dagen tråder om hvor ensomme dere er og at ingen vil ha dere...?...neste dag tråder om hvor høyt dere hater mennesker av motsatt kjønn..?

Hva er det dere holder på med egentlig?.....burde dere ikke heller ha slengt innpå en halv boks lykkepiller, fylt opp håndveska og skjortelomma med kondomer....og møttes over ett glass eller 7 med alkoholholdig væske...?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kirsten Giftekniv, er det deg? 

Anonymkode: f0161...807

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For min del fordi jeg vil være det. Ønsker kontroll på egentid, alenetid og vil ha flere sexpartnere, samt ønsker ikke barn:-).

M43.

Anonymkode: 9f47a...8a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, ABM said:

Kanskje ikke så rart det er mange single?..for meg ser det jo ut som om de fleste av dere skriver her på KG?...den ene dagen tråder om hvor ensomme dere er og at ingen vil ha dere...?...neste dag tråder om hvor høyt dere hater mennesker av motsatt kjønn..?

Men det er jo ikke nødvendigvis de samme personene som skriver dette. 

Folk sliter med å finne noen, ja, inkludert meg. 45 år gammel, og har aldri vært i et forhold. Mennesker som dyrerase har ikke klart å tilpasse seg tidens tann, enkelt og greit. Det er i alle fall min teori. Jeg skylder på sosiale medier og internett. Ironisk at den oppfinnelsen som har betydd så mye for mennesker også har fucket opp så mange mennesker.

Anonymkode: e4b30...1a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi alt for mange kvinner og menn (ja menn også) er for sære og har for urealistiske krav. 

Anonymkode: 6f460...632

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn er redd for forpliktelse. Hvorfor orke å investere alt i dating/finne noen når du bare blir skuffet gang på gang. De jeg virkelig liker for noia når tint begynner å bli seriøst. Konkludert med at jeg kjøper meg sæd om noen år om det fortsetter sånn. 

Anonymkode: ecb71...892

• Liker 2
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Vi når straks 1 million single kvinner og menn her i landet, der de aller fleste visstnok ønsker seg en partner??

Hva er det dere holder på med egentlig?.....burde dere ikke heller ha slengt innpå en halv boks lykkepiller, fylt opp håndveska og skjortelomma med kondomer....og møttes over ett glass eller 7 med alkoholholdig væske...?

Kanskje vi er for innesluttet og er dårlig på å ta kontakt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De menn jeg liker, vil ikke forplikte seg. De har en lang sti av damer etter seg til enhver tid, lett tilgjengelig.

Jeg som kvinne er og attraktiv, så jeg har alltid beilere. Men er dertil kresen og lei.

Evig runddans 😅

Anonymkode: 60de1...de7

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg ønsker meg partner, er ensom eller hater det motsatte kjønn. :jolie:

Er veldig fornøyd med tilværelsen jeg, kunne ikke hatt det bedre. Kjenner flere i samme situasjon som meg selv, lykken er ikke å ha en partner altså...virkelig ikke.  Man kan ha et like godt og bra liv alene som sammen med en partner, om ikke bedre. :nigo:

Men hvis det er slik at man er ufrivillig singel så skjønner jeg at det blir problematisk men la oss ikke dra alle single under en kam her. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De menn jeg liker, vil ikke forplikte seg. De har en lang sti av damer etter seg til enhver tid, lett tilgjengelig.

Jeg som kvinne er og attraktiv, så jeg har alltid beilere. Men er dertil kresen og lei.

Evig runddans 😅

Anonymkode: 60de1...de7

Samme her. Er frustrerende, hvorfor blir jeg ikke interessert i en helt vanlig mann som vil ha kone og barn? Jeg faller rett og slett for feil type menn, jeg blir bare interessert i de som er litt utilgjengelige og lever sitt eget liv. Men som samtidig gir meg nok oppmerksomhet til at jeg holder det gående. Blir menn FOR interessert og forelska, kveles jeg. Evig runddans her også. 

Anonymkode: 70fbc...512

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Er frustrerende, hvorfor blir jeg ikke interessert i en helt vanlig mann som vil ha kone og barn? Jeg faller rett og slett for feil type menn, jeg blir bare interessert i de som er litt utilgjengelige og lever sitt eget liv. Men som samtidig gir meg nok oppmerksomhet til at jeg holder det gående. Blir menn FOR interessert og forelska, kveles jeg. Evig runddans her også. 

Anonymkode: 70fbc...512

Vanlig problemstilling blant både kvinner og menn: Ønsker seg noe, og hvis de får det de ønsker vet de ikke hvordan de skal forholde seg til det, og avviser det pga. stresset de føler.

Selv er jeg singel mye pga. det ovennevnte, men også fordi jeg har såpass særheter og issues at jeg ikke tror på at en mann skal orke meg. Samtidig som jeg vet at jeg sannsynligvis ikke hadde orket ham heller.

Derfor er jeg ikke på leting etter noen, har ingen datingprofil eller noe sånt.

Anonymkode: 4e6e2...a7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kirsten Giftekniv, er det deg? 

Anonymkode: f0161...807

For en person med så sterk religiøs underbevisning som meg føles det litt feil å bli kalt akkurat det:)... Men jeg skjønner hvor du vil...

Tenk på dette, hvor mye betaler folk for litt lykke i dag?..noen reiser verden rundt for et ligg mens andre sender 100tusener til fake brevvenner i Nigeria.. 

Hva tror du kroneverdien er på den lykken alle disse ufrivillige single mister...hundretusener av mennesker som kunne vært forelsket, hatt sex...og opplevd å få en familie..Dette har blitt et massivt samfunnsproblem som bare øker det

AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje mer naturlig slik det er i ferd med å bli, enn at alle har livsvarige forhold og at de fleste menn får innpass. At de mest attraktive mennene deles på er kanskje en naturlig utvikling i så måte.

Det er nok tinder etc som har drevet dette de siste 10-15 årene. Når alle har uendelig tilgang til menn vil de fleste bli veldig kresne på utseende.

Ulempen er at det er veldig krevende å oppdra menneskebarn, så vi kan ikke egentlig sammenligne oss med dyrene i skogen på dette feltet. Det er en fordel å være to når man skal oppdra barn i 20+ år. Men så stuper jo fødselstallene og da

Anonymkode: 590cd...67b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi er økonomisk uavhengige av hverandre som par.

Anonymkode: 792e7...1df

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke gidder ha noe med menn å gjøre fordi alt alltid bare dreier seg om sex, sex og sex med menn. Det er så forbannet kjedelig. Jeg vil ha et liv sammen med noen, føle meg trygg og føle at en annen person er mer glad i meg enn andre. Bare sex har INGEN verdi for meg. Absolutt ingen. Så jeg syns rådet ditt om puling og fylla er et råd du kan stikke der sola aldri skinner. 

Anonymkode: 1ba4e...78f

• Liker 5
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Feminisme begynte prosessen, internett fullførte den

Det er damer som er flaskehalsen. Joda de maser om at "buhu ingen menn vil forplikte seg", men de snakker selvsagt om de mest populære som kan holde på sånn. Når man påpeker dette, så får man "ja, men man kan ikke bli sammen med hvem som helst". Igjen, damer har bare blitt mer og mer kresne med årene, i og med at de anser seg selv som mer verdifulle enn de objektivt sett er.

Men jeg sier ikke dette fordi dette nødvendigvis er negativt for de aller fleste menn. Det er faktisk veldig positivt at menn blir valgt bort. Da tvinger man disse mennene til å tenke annerledes, til å leve livet for å tilfredsstille seg selv, og dermed også på sikt bli lykkeligere. Hvis de på liv og død vil ha noen så er Asia eller Øst-Europa gode steder å fiske etter kone.

Damene som ender opp helt alene har også samme valg. Utlandet, eller så kan de kjøpe sæd fra Danmark. Kanskje til og med staten hjelper til, jeg kjenner ikke til hva som skal til for å få hjelp av dem.

Jeg tror samfunnet kommer til å tilpasse seg helt fint. Joda, regjeringen kommer til å mase om at vi skal få flere barn, men det hjelper ikke når ting har blitt for dyrt og vanskelig. Det hjelper ikke når flaskehalsen (kvinner) ikke vil ha helt normale menn. Da sitter man igjen med en stadig økende singel befolkning

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Feminisme begynte prosessen, internett fullførte den

Det er damer som er flaskehalsen. Joda de maser om at "buhu ingen menn vil forplikte seg", men de snakker selvsagt om de mest populære som kan holde på sånn. Når man påpeker dette, så får man "ja, men man kan ikke bli sammen med hvem som helst". Igjen, damer har bare blitt mer og mer kresne med årene, i og med at de anser seg selv som mer verdifulle enn de objektivt sett er.

Men jeg sier ikke dette fordi dette nødvendigvis er negativt for de aller fleste menn. Det er faktisk veldig positivt at menn blir valgt bort. Da tvinger man disse mennene til å tenke annerledes, til å leve livet for å tilfredsstille seg selv, og dermed også på sikt bli lykkeligere. Hvis de på liv og død vil ha noen så er Asia eller Øst-Europa gode steder å fiske etter kone.

Damene som ender opp helt alene har også samme valg. Utlandet, eller så kan de kjøpe sæd fra Danmark. Kanskje til og med staten hjelper til, jeg kjenner ikke til hva som skal til for å få hjelp av dem.

Jeg tror samfunnet kommer til å tilpasse seg helt fint. Joda, regjeringen kommer til å mase om at vi skal få flere barn, men det hjelper ikke når ting har blitt for dyrt og vanskelig. Det hjelper ikke når flaskehalsen (kvinner) ikke vil ha helt normale menn. Da sitter man igjen med en stadig økende singel befolkning

Du er så full av skit. Det er da ikke kvinner som bruker går rundt på jorda med grandiose tanker om seg selv: selv om man i realiteten er mer som Grandiosa på både den ene og andre måten. Det er det menn som står for. Det er heller ikke kvinner som bruker stille de overfladiske kravene der bra rumpe klart overgår å ha noen personlighet i det hele tatt.

Hvem bryr seg om helt vanlige menn aldri får formert seg når de er så full av seg sjøl at de tror de få pene damer som er 10-15 år yngre enn dem og kan vente med barn til de er over 40? "Mann 43, søker kvinner 25-38, flirt som kan utvikle seg"  er fullstendig patetisk samme om han er dødskjekk eller hadde gitt en steinbitt natterror. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Kvinner med helt normale menn ser jeg overalt. Ser ikke du de?

Anonymkode: f457d...8e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er så full av skit. Det er da ikke kvinner som bruker går rundt på jorda med grandiose tanker om seg selv: selv om man i realiteten er mer som Grandiosa på både den ene og andre måten. Det er det menn som står for. Det er heller ikke kvinner som bruker stille de overfladiske kravene der bra rumpe klart overgår å ha noen personlighet i det hele tatt.

Hvem bryr seg om helt vanlige menn aldri får formert seg når de er så full av seg sjøl at de tror de få pene damer som er 10-15 år yngre enn dem og kan vente med barn til de er over 40? "Mann 43, søker kvinner 25-38, flirt som kan utvikle seg"  er fullstendig patetisk samme om han er dødskjekk eller hadde gitt en steinbitt natterror. 

Å FY FAEN TASTATURET MITT, SØLTE KAFFEN MIN!!! 🤣🤣🤣🤣🤣 Du er så lobotomert hjernevaska at jeg griner av latter her :) Påtide å komme tilbake til virkeligheten.

Anonymkode: e0fe0...da7

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Å FY FAEN TASTATURET MITT, SØLTE KAFFEN MIN!!! 🤣🤣🤣🤣🤣 Du er så lobotomert hjernevaska at jeg griner av latter her :) Påtide å komme tilbake til virkeligheten.

Anonymkode: e0fe0...da7

:klem:

Anonymkode: f457d...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...