AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg skravler høl i holde på alle andre enn kjæresten min.. og jeg skjønner det ikke.. jeg blir sååå sjenert og tankefull når han er i nærheten.. han må starte en samtale gang på gang, hvis ikke så blir det stillhet.. og det er jo ikke likt meg.. jeg sliter nesten med å svare han om han spør om noe også🙊 Vi har akkurat blitt kjærester, etter å ha datet noen mnd så er jo ikke kjempe godt kjent og jeg tenker at vi har mye å prate om men får skikkelig jernteppe så fort jeg skal snakke med han.. Jeg føler meg som en dust etterpå for alt jeg burde sakt og det kverner oppi hodet mitt så fort jeg er alene.. Han må jo tro jeg er den kjedeligste personen på jord🤪 Har dere noe tips? Jeg skjønner at dere ikke kan fortelle meg hva jeg skal prate om men.. noen tips å komme ut av denne dårlige sirkelen? Anonymkode: 4c53c...e8a
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Mitt tips : ( fordi du virker dyp/ genuin) . Gi mye og utforsk i det fysiske aspektet 😉 Vær litt gal! Da vil det løsne i samtalen snart ❤ Du er overmåte betatt,,, og finner ikke ordene enda 😎 Ordner seg !
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Skogsalv skrev (4 minutter siden): Mitt tips : ( fordi du virker dyp/ genuin) . Gi mye og utforsk i det fysiske aspektet 😉 Vær litt gal! Da vil det løsne i samtalen snart ❤ Du er overmåte betatt,,, og finner ikke ordene enda 😎 Ordner seg ! Men hvordan? Det faller meg plutselig ikke naturlig å gjøre det og jeg aner ikke hvorfor.. Ja jo jeg skjønner jo at jeg er betatt, men nå går jeg å lurer på om han snart dumper meg fordi jeg syns jeg er så kjedelig🙊 og sånn kan det jo ikke være.. Jeg vet bare ikke hva jeg skal åpne opp med Anonymkode: 4c53c...e8a
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men hvordan? Det faller meg plutselig ikke naturlig å gjøre det og jeg aner ikke hvorfor.. Ja jo jeg skjønner jo at jeg er betatt, men nå går jeg å lurer på om han snart dumper meg fordi jeg syns jeg er så kjedelig🙊 og sånn kan det jo ikke være.. Jeg vet bare ikke hva jeg skal åpne opp med Anonymkode: 4c53c...e8a Du trenger ikke prate ( som du vanligvis gjør 😎) , kun være veldig NÆR ifht kroppskontakt og nyte ham i sengen. Så enkelt! Prøv ! 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå