AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg har aldri bestilt derfra, men har funnet en del kjoler og gensre jeg vil bestille. Hvordan er kvaliteten i klærne? Kundeservicen? Er det fort gjort å returnere eventuelle varer som man ikke skal beholde? Jeg har bestilt klær fra bonprix tidligere og syns kvaliteten derfra er noe dritt. Genserne blir slappe og tynnslitte eller så blir di ekstremt nuppete. Har ikke et eneste klesplass derfra som har holdt seg fint. Kan ikke skylde på klesvasken da jeg vasker slik det står på anvisningen. Har ikke lyst å oppleve dette igjen😣 Anonymkode: cd8f0...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Bubbleroom har mange forskjellige merker bl.a. GANT og Levis - kvaliteten på disse er mest sannsynlig den samme som på andre butikker. Jeg har bestilt derfra noen ganger og har vel returnert 1 gang, det var ikke noen problem. Anonymkode: 01a87...f95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg har bestilt en strikket kjole derifra en gang for sånn ca 10-11år siden. Jeg bruker den ganske mye på vinterhalvåret. Den har forskjellige striper av turkis farge i seg og ennda etter 10 år så sitter passformen, fargene er som før og det er kanskje et av plaggene jeg får mest ros for år etter år. Nå skal jeg ikke generalisere etter en kjole selvsagt, du kan sikkert komme bort i litt av hvert men jeg har ikke noe vondt å si, kunne gjerne bestilt mer derifra sånn sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg har bestilt fra bubbleroom mange ganger, syntest de er helt ok. Bedre kvalitet der en det som finnes på bonprix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg er fornøyd med det jeg har bestilt derfra, både kjoler, jakker, bluser og gensere. Anonymkode: bb7c1...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaroos Skrevet 3. mai 2021 #6 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg er fornøyd med bubbleroom. Mange fine klær og ikke vanskelig å returnere om du ikke liker den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå