Gå til innhold

Oi jeg trykka feil, bare kjør videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja i dag skal vi prate om busspassasjerer! Selv om du av en eller annen idiotisk grunn trykker STOPP 1 km før stoppet du skal av og det tilfeldigvis er et busstopp imellom, kan det kanskje muligens tenkes at det kanskje bor noen der? Nei?

Dette har skjedd så mange ganger, nisser som plinger på det bittelille stedet jeg skal av, og så skriker JEG SKAL AV PÅ NESTE, KJØR VIDERE og skrike til bussjåføren og bli helt hysterisk bananskalle!! Heldigvis visste bussjåføren jeg pleier å hoppe av, men når mister passasjer blir sur fordi han er flau over at han dreit seg med sitt klikkeanfall, og ser sint og knurrer som en vaktbikkje til meg når jeg går forbi, DA går jeg på kvinneguiden og skriver innlegg om det! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. skal ikkje være greit.. Kjenne igjen den der :sur:

Gjest Homer Simpson
Skrevet (endret)

Skjønte ikke en dritt, men det er sikkert ikke lett det du gikk igjennom der.

Endret av Homer Simpson
Skrevet

Det var helt for jævlig skal jeg si deg, det er IKKE morro å skrike NEI STOPP LIKEVEL DU på en buss fill av folk, istedenfor gikk jeg fram OG han visste jeg skulle av. Fint FINT

Skrevet

Hehe jeez - skjønner hva du mener. For en spasme han fyren var da!!

Skrevet

Hva med de busssjåførene som ser du løper febrilskt for å nå bussen, og når man er 1 eller 2 meter unna kjører fra deg!? :kjempesinna:

Skrevet

Heh. Ja også de som biter hodet av deg på neste stopp fordi du kommer to minutter for sent. Kan ikke akkurat si at "nei, nå tar jeg ikke på flere folk fordi jeg skal være på neste stopp kl 17.01.00".

Skrevet

Huffameg.. Det er neimen ikkje lett å ta buss..

Skrevet

Mister passasjer har nok lært når han skal trykke stopp og når det er for tidlig etter dette :)

-viXen-

Skrevet

Hehehehe... Jeg er glad jeg har slutta å kjøre buss.

Det verste med bussen var når det regna skikkelig ute, og bussen var stappfull av mennesker. Dugg på vinduene, man puster inn ånden til 35 andre og det er ên utlening som stinker ut hele bussen :kvalm:

Skrevet
Hehehehe... Jeg er glad jeg har slutta å kjøre buss.

Det verste med bussen var når det regna skikkelig ute, og bussen var stappfull av mennesker. Dugg på vinduene, man puster inn ånden til 35 andre og det er ên utlening som stinker ut hele bussen  :kvalm:

Ja, de svenskene... At de aldri lærer å dusje seg?? :roll:

Skrevet
Ja, de svenskene... At de aldri lærer å dusje seg??  :roll:

Ja, huff :kvalm:

Skrevet

Nei og nei! Det er franskmenn som aldri dusjer! De må slutte å sitte på bussene våre og lukte så bøst da vel! Og franskmenn og andre menn må slutte å plinge 5 min før de skal av goddaæmnijnt for søren heller!

Skrevet

Ikke vær frekk lurven gå og dusj, det stinker ubehøvlet krek av deg!

Skrevet

har netopp dusja.

kanskje jeg skal begynne å kjøre buss

Gjest Violetta
Skrevet

:ler::ler:

Takk for dagens latter, Towelie.

Jeg også tar mye buss. Hver dag faktisk, bortimot. Men det jeg irriterer meg mest over er disse skuleungdommene som tar bussen og okkuperer absolutt hele bussen med skolesekkene sine. Og jeg tar en buss som blir ganske så full. Tror du de flytter seg litt nedover midtgangen så det blir plass til flere? Nope! Det står der de, uansett hvor mye sjåføren ber dem flytte seg. Det hender bussen bare kjører forbi passasjerer, fordi det ser ut som det ikke er plass. Men om disse ungdommene hadde flyttet bittelitt på seg...

Skulle ønske jeg kunne slippe. :roll:

Skrevet
Hva med de busssjåførene som ser du løper febrilskt for å nå bussen, og når man er 1 eller 2 meter unna kjører fra deg!? :kjempesinna:

Det er noe av det mest irriterende som finnes!

Skrevet

ja fyttegrisen skoleunger, jeg er kanskje en selv men jeg har veske som sitter i fanget og okkuperer kun et sete! Hater å spørre folk som har sekk på det ledige setet "kan jeg sitte her"? så nå har jeg spurt samme dama 3 dager på rad om jeg får sitte, hun tror sikkert jeg er forelska i henne :(

Og enda verre, skoleunger med sekker som "sover" frekke små skadedyr >:--( Jeg liker også å sitte alene på bussen men må man flytte seg så må man!

I morgen håper jeg på en busstur uten noen som plager eller skriker!

Å! På vei hjem i dag, les dagbok om du vil vite dagsform jeg er sliten og trøtt, satt det to stemmeskiftegutter og skvæket og kvitret som noen kråker, og tappet tromming på setet foran (MITT) og sa tjakkatjakkatjakkatjakka med munnen sin, jeg var :::::::: Gdjh så langt fra å klikke på dem også mobba de en tjukkebolle på sykkel hele veien og discmanbatteriet gikk ut, så jeg satt der som verste pms-monster som jeg også er så glad jeg var da jeg kom av bussen snerr! Takk for oppmerksomhet igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...