AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #21 Del Skrevet 3. mai 2021 2 hours ago, Millimani said: Jeg har ofte lurt på hvordan den ekte Olsenbanden reagerte på at det kom en junior-versjon. Selv syntes jeg det var ille og unødvendig, som du skriver, og jeg tenkte at de også måtte synes det var forferdelig dumt. Riktignok var Carsten Byhring død, men dog. Undres hva de to andre egentlig tenkte om saken. Ble de spurt på forhånd? Syntes de det var morsomt, eller ikke? Kanskje de har måttet "spille" litt her hvis de ikke likte det. Olsenbanden var og er/blir de gode gamle fra 1969 til 1984, - og den fra 1999. Der burde det stoppet. Han har blitt 17 år siden han spilte inn den første filmen, «Olsenbanden junior går under vann», i 2003. Aksel sier at han bare traff Arve Opsahl personlig en gang og at det var et trivelig møte. - Jeg møtte ham ved en tilstelning i forbindelse med en av filmene, men kjente ham ikke særlig godt. Han virket imidlertid som en veldig trivelig mann. Han var morsom, erindrer Aksel. https://www.dagbladet.no/kultur/arve-var-en-inspirasjon/66334963 Så Arve møtte i hvert fall skuespillerne i juniorversjonen så tviler på at han hadde noe i mot juniorversjonen. Tviler på at noen ville "tvinge" Arve eller de gjenlevende skuespillerne til å late som de likte juniroversjonen. De var såpass gamle at om de hadde sagt de ikke orket å møte juniorskuespillerne så hadde ingen kritisert dem for det. Anonymkode: 69909...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 4. mai 2021 John Carew i rollen som Benny? Anders Baasmo som Egon? Det er VG som spekulerer i dette. (VG) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #23 Del Skrevet 4. mai 2021 NordicViking skrev (10 minutter siden): John Carew i rollen som Benny? Anders Baasmo som Egon? Det er VG som spekulerer i dette. (VG) John Carew er en god skuespiller, tror det hadde blitt kjempebra 😄 Da skal jeg vurdere å se den, selv om jeg ikke er så interessert i Olsenbanden fra før. Anonymkode: f8a6d...65d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #24 Del Skrevet 4. mai 2021 Er dette seriøst? Skal de reebote Olsenbanden? Jeg elsker de filmene i utgangspunktet, men de laget jo alt for mange av dem. Og Jon Carew? Er dette en slags "Woke Olsenbanden-film"? Anonymkode: 0bcf5...11c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. mai 2021 #25 Del Skrevet 4. mai 2021 En kort artikkel: Starter opptakene til ny «Olsenbanden»-film – VG Nå: Nyhetsdøgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #26 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En artig vri hadde vært å lage en med kvinnelige hovedpersoner. Anonymkode: c74c9...e82 Nei.. Anonymkode: 7eded...469 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #27 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 13.10): Skeptisk til dette, kjenner jeg. Tipper Torbjørn Harr skal spille Egon, Tobias Santelmann spiller Benny og Anders Basmo spiller Kjell. De bruker jo bare de samme skuespillerne om igjen og om igjen i norske filmer, og da er det vel disse tre som ligner mest i utseende og/eller væremåte. Ser at de skulle bruke noen såkalte stjerneskudd også, men tviler på at de får hovedrollene. Blir vel Pia Tjelta eller Agnes Kittil Kittilsen i rollen som Valborg. Anonymkode: 4487f...276 Henriette Steenstrup som Valborg. Anonymkode: a2421...373 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4. mai 2021 #28 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden):Er dette seriøst? Skal de reebote Olsenbanden? Jeg elsker de filmene i utgangspunktet, men de laget jo alt for mange av dem. Og Jon Carew? Er dette en slags "Woke Olsenbanden-film"? Anonymkode: 0bcf5...11c Jeg tror ikke det handler så mye om woke, som billig casting. Men gitt teaser bildet tror jeg også det er carew, og det er bom. ( og det handler ikke om fargen hans, men skuespiller-kapasiteten hans) Og det blir ikke bedre av at de kjører 60-talls estetikk med unge skuespillere. Jeg skjønner dette er gøy for de involverte, det blir bare feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 4. mai 2021 #29 Del Skrevet 4. mai 2021 Lukter ikke akkurat helmaks av det prosjektet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 4. mai 2021 #30 Del Skrevet 4. mai 2021 Monica milf som Valborg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. mai 2021 #31 Del Skrevet 4. mai 2021 Jada. Melkes det som melkes kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. mai 2021 Forfatter #32 Del Skrevet 5. mai 2021 NordicViking skrev (På 4.5.2021 den 9.01): John Carew i rollen som Benny? Anders Baasmo som Egon? Det er VG som spekulerer i dette. (VG) Elias Holmen Sørensen i rollen som Kjell. (Dagbladet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 5. mai 2021 #33 Del Skrevet 5. mai 2021 Tror det blir bra! Gleder meg til å se den. Spent på å se om den fremdeles spilles inn på de samme stedene i Gamle Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 5. mai 2021 #34 Del Skrevet 5. mai 2021 Ryddet for rasistisk innlegg. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #35 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 10.17): Er dette seriøst? Skal de reebote Olsenbanden? Jeg elsker de filmene i utgangspunktet, men de laget jo alt for mange av dem. Og Jon Carew? Er dette en slags "Woke Olsenbanden-film"? Anonymkode: 0bcf5...11c Olsen Banden har jo vært "woke" siden film nr. 2. I første filmen var det horehus og lettkledde damer. Fra film nr. 2 kuttet man ut alt av erotikk for at foreldre komfortabelt kunne se filmen sammen med sine små barn. Anonymkode: 8a19f...634 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #36 Del Skrevet 5. mai 2021 On 5/3/2021 at 12:49 PM, Millimani said: Jeg skulle nesten ønske det der var en aprilsnarr på etterskudd. Olsenbanden besto av Arve Opsahl, Sverre Holm, og Carsten Byhring. Ingen over, ingen ved siden. Den nye olsenbanden-filmen er nok laget for at foreldre skal ta med barna sine for å introduseres for Olsenbanden-universet. Jeg tenker at så lenge dagens barn liker filmen så er den en suksess. Den første Olsenbanden-filmen er over 50 år gammel. Skjønner godt at filmskaperne tenker at barna kanskje foretrekker noe som er litt nyere. Husker selv da jeg var barn at jeg foretrakk filmer som var laget nylig fremfor filmer som var laget før mine foreldre var født. Anonymkode: a1f3e...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #37 Del Skrevet 5. mai 2021 Synd å høre mange var negative til Olsenbanden jr. konseptet. Jeg tilhører aldersgruppen som er oppvokst med jr. versjonene fremfor originalene. Jeg elsker jr. versjonene og de har vært en stor del av barndommen min. Anonymkode: b246b...012 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #38 Del Skrevet 5. mai 2021 Her elsker store og små "gamle" Olsenbanden. Den siste filmen deres derimot, den kunne de spart seg. Er uansett åpen for noe nytt jeg, liker jeg den ikke så slår jeg av liksom, er ikke verre enn det🤷♀️ Anonymkode: bc59b...bc2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #39 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 12.45): En artig vri hadde vært å lage en med kvinnelige hovedpersoner. Anonymkode: c74c9...e82 Ane Dahl Torp som Egon Ingrid Bolsø Berdal som Benny Henriette Steenstrup som Kjella Bonus: Anders Baasmo som Valborg og Anne Krigsvoll som Hermansen Anonymkode: 08572...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 5. mai 2021 #40 Del Skrevet 5. mai 2021 Trodde seriøst det var kødd når jeg så bildet av de..😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå