Saumfarer Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Hei! Jeg har nylig oppdaget hvor vanskelig det kan være å finne en liggeposisjon som er komfortabel mer enn 3-4 sammenhengende sekunder når man er gravid. Det som er enda vanskeligere, er å finne ut hvilken kroppspute som er verdt å kjøpe på nett. Mange virker litt «too good to be true» ift pris og illustrasjonsbilde. Derfor lurer jeg på om noen kunne anbefalt og sagt noen ord om produktene de har erfaring med så jeg kan unngå bomkjøp. Setter stor pris på svar!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Jeg hadde en pute mellom beina, en pute under magen og en pute som støtte til armen. Helt vanlige puter. Alt annet ble bare ræl. Anonymkode: fbfcc...80c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 BBhugme ♥️ passe lenge til å støtte hele kroppen, behagelig, lett å vaske trekket og lett å gjøre den fastere/slappere. Det er godt å ha pute mellom beina, men pass på den både støtter mellom knær og ankler. I tillegg er det fint å ha støtte under magen. Så en lang pute er lurt. Anonymkode: a2414...7ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå