ryzorwarlock Skrevet 4. mai 2021 #41 Skrevet 4. mai 2021 Det handler mere om å vite hvordan man bruker den en lengde for å si det rett ut. Selvfølgelig har folk prefereanser, men om jeg var en dame og hadde møtt en mann med mikro, så hadde jeg akseptert det og gjort det vi kunne gjøre. Å sitte å klage på at en fyr ikke er like heldig som alle andre gjør ikke han til en dårlig elsker. En fyr med 25 cm kan gjøre det dårligere en en på 4 cm. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #42 Skrevet 4. mai 2021 Ser noen her mener at mange virkelig ikke har vært med noen med mikropenis, men jeg har faktisk det. Vet ikke hvor liten prosentandel som har dette syndromet, men jeg har iallefall vært med en. Han hadde penis som i stiv tilstand var litt kortere enn tommelen min. Jeg var 21 år den gangen og hadde aldri opplevd dette før eller har heller ikke opplevd det siden. Syntes oppriktig synd på han og han var jo selv tydelig klar over problemet. Snakket blant annet om kremer han ville prøve for å gjøre den større. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde klart å være i et langvarig forhold med noen med dette syndromet. Jeg vil ha god sex og det føler jeg ikke at jeg fikk med en så liten penis. Anonymkode: da4d6...8cf
Kaffelarsern Skrevet 4. mai 2021 #43 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ser noen her mener at mange virkelig ikke har vært med noen med mikropenis, men jeg har faktisk det. Vet ikke hvor liten prosentandel som har dette syndromet, men jeg har iallefall vært med en. Han hadde penis som i stiv tilstand var litt kortere enn tommelen min. Jeg var 21 år den gangen og hadde aldri opplevd dette før eller har heller ikke opplevd det siden. Syntes oppriktig synd på han og han var jo selv tydelig klar over problemet. Snakket blant annet om kremer han ville prøve for å gjøre den større. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde klart å være i et langvarig forhold med noen med dette syndromet. Jeg vil ha god sex og det føler jeg ikke at jeg fikk med en så liten penis. Anonymkode: da4d6...8cf hehehehe.. håper han klare å skuffe deg skikkelig, og fikk kastet bort litt av din tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå