Gå til innhold

Mikropenis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner: Har du noen gang vært borti noen med mikropenis? Og hvordan var det?

Anonymkode: 6ad3c...3b8

Gjest Chroma
Skrevet

Ja. Hvordan det var? Helt greit seksuelt. Ikke pga penisen det ble slutt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kvinner: Har du noen gang vært borti noen med mikropenis? Og hvordan var det?

Hehe. Ja, fordi de er litt søte. De gir ikke noe nytelse, men man kan jo ha det moro med dem. 

AnonymBruker
Skrevet
3lis3 skrev (1 minutt siden):

Hehe. Ja, fordi de er litt søte. De gir ikke noe nytelse, men man kan jo ha det moro med dem. 

Hvordan moro?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan moro?

Mange med micropenis har selvironi, og er takknemlige for at noen gidder å gidder, så de tåler litt slengbemerkninger. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes han jeg var borti med mikropenis var bedre i senga enn de fleste med stor penis. Han med mikropenis virkelig jobbet for å gi meg orgasmer på alle mulige måter, og visste også hvordan han skulle gjøre det for å komme lengst mulig inn. 

Anonymkode: 1bace...d91

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og han var tragisk i senga. Har du mikropikk må du jaggu lære deg å stimulere klitoris. Men nei.

Anonymkode: 55273...2c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det funka heller dårlig, heldigvis en ONS.. Eneste som er kleint i ettertid er å tenke at jeg var venninne med lillesøster hans da jeg var yngre 🤣

Veldig lite nytelse, faktisk ingen i det hele tatt😅 type liten blyant.. 

Anonymkode: bd5eb...b13

• Liker 3
Skrevet

Vel har vært borti en kompis med mikropenis, jeg visste i grunn ikke hva jeg skulle si. Jeg synes i grunn middels stor er passelig for meg, synes også det er viktigst med oral sex(tungetornadoen), oppvarming, golden showers, bondage, bdsm og scat, oppvarmingen og rollespill og kostyme lek er også viktigst. Selve penetreringen kommer etterpå, men synes man kan begynne med oppvarmingen først, gjerne også dirty talk f.eks stinky pussy IT smell so bad.🔥🔥🔥🔥🔥🔥

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, og han var tragisk i senga. Har du mikropikk må du jaggu lære deg å stimulere klitoris. Men nei.

Anonymkode: 55273...2c7

Han var sikkert veldig ung vettu 

• Liker 1
Skrevet

Nei, man får ikke diagnosen mikropenis dersom man har en penis som er bittelitt under gjennomsnittet. At noen få kvinner er komplette rasshøl etterpå (Gjelsvik er jo selve kroneksempelet der) og føler et behov for å drite ut fyren de har hatt seg med, endrer ikke det faktum. Det sier mer om dem selv. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

På KG har alle vært borti menn mer mikropenis. Rart med tanke på hvor sjelden det er, og hvor usannsynlig det er at menn med mikropenis har mange sexpartnere...

Anonymkode: d31b5...868

• Liker 6
Skrevet

Hva er en mikropenis? Hvor mange cm snakker vi her? 😮:P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært bortpå en mikro penis. Var en mann jeg var veldig forelsket i, men dette ble et så stort problem at jeg kuttet kontakten 😕 

Den var like lang som den var tykk, som en liten ball på 3x3 cm... jeg hadde egentlig ikke noe problem med det, men han lagde et problem rundt det. Jeg fikk ikke noe forvarsel før jeg så den selv rett før vi skulle hatt sex for første gang. Var som at han ikke godtok at vi ikke klarte å ha samleie... alle vinkler skulle prøves ut, og han ville helst at jeg skulle være på toppen. Men jeg fikk ikke en gang penis inn i meg 😕 men han ga seg ikke, og å prøve ha sex ble veldig slitsomt for meg, for alt fokus for han var på å få den 3 cm penisen inni meg. At den var for liten ble aldri snakket om og det ble veldig kleint, for han oppførte seg som at den var helt vanlig..

Anonymkode: 5884f...ac8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg endte i senga med en kompis etter en fuktig kveld for leeenge siden. Hadde et godt øye til ham og syntes han var kjekk og hyggelig (vi hadde møttes året før og studerte sammen). Han må kunne karakteriseres som en med mikropenis. Ikke at jeg tok fram målebåndet  eller noe slikt, men den var det minste jeg hadde sett..men så...WOW! Fantastisk sex! Den mannen visste nøyaktig hva han gjorde for å si det sånn! Jeg ville jo gjerne bli ff eller noe slikt (ville ha mer!) men han syntes at det var bedre om vi bare var venner. Tror kanskje ikke jeg var så god i senga på den tiden 😛 

Anonymkode: 43054...850

• Liker 5
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Tommel opp" er str på mikropenis

Anonymkode: 8a1f2...a59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MPS = mikropenis syndrom

Anonymkode: 130e1...dd1

AnonymBruker
Skrevet

Ja dessverre, skjer ikke flere ganger. Kjente nesten ingenting når man svulmer opp der nede når man er kåt. Er for glad i vaginalt samleie til å date en sånn igjen. Sikkert kynisk, men er en sannhet for meg. K27

Anonymkode: caf48...ccb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Per definisjon er en micropenis mindre enn 7cm erigert, og ca 0,6% av menn har tilstanden. 

Anonymkode: 72f7f...8cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jess, og etter det spør jeg rett og slett. Den var tynn og kort. Så ikke bra ut, og ingen vits å ha sex med. Verste er at han sa på forhånd at den var stor?? Wtf 

Angrer så innmarri på den mannen, kleineste jeg har vært borti. Har og flere venninner som har vært borti det. Ei måtte bare runke en fyr med tre fingre... 

Anonymkode: dbc24...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...