AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Er det studieløp hvor det ikke anbefales å jobbe ved siden av, pga studiemengden? Jeg har hørt om sykepleiestudenter som ikke kunne leve av annen inntekt, da lesemengden ble for stor. Anonymkode: 4bd00...229
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det studieløp hvor det ikke anbefales å jobbe ved siden av, pga studiemengden? Jeg har hørt om sykepleiestudenter som ikke kunne leve av annen inntekt, da lesemengden ble for stor. Anonymkode: 4bd00...229 Som vernepleiestudent har jeg mye felles med sykepleien, og jeg kan skrive under på at det er krevende, men allikevel ikke verre enn at det kan kombineres med en 50% stilling dersom man ikke har ansvar for barn (jeg jobber mer og får B). Sett av 40 timer pr uke, og 50 timer i innspurten de to siste ukene før de fire tyngste eksamenene. Jeg antar at vernepleie og sykepleie er omtrent like store studier. Det går bra dersom man hele tiden er litt i forkant og forberedt. Anonymkode: 52a18...35b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det studieløp hvor det ikke anbefales å jobbe ved siden av, pga studiemengden? Jeg har hørt om sykepleiestudenter som ikke kunne leve av annen inntekt, da lesemengden ble for stor. Anonymkode: 4bd00...229 Ei i familien er sykepleierstudent og jobber ved siden av samtidig som hun tar kurs for å bli personlig trener. Så tror det er veldig individuelt ut fra hvor mye «ork» du har og hvor lett du tar stoffet. Anonymkode: 0b4e3...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Er vel typisk siv. ing. og andre realfagsstudier, samt juss, medisin osv. som regnes som de mest arbeidskrevende. Anonymkode: 73849...932 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ei i familien er sykepleierstudent og jobber ved siden av samtidig som hun tar kurs for å bli personlig trener. Så tror det er veldig individuelt ut fra hvor mye «ork» du har og hvor lett du tar stoffet. Anonymkode: 0b4e3...ed4 Klarer hun å kombinere det med sykehuspraksis? Anonymkode: 4bd00...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå