AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Inspirert av denne tråden: Hva er det verste du har på din partner som ville endre din famile/svigerfamiliens oppfatning av ham/henne dersom du fortalte det? Og andre veien - hva har din partner på deg? Ta gjerne med alder og status/varighet på forholdet. (kommer tilbake senere i tråden og svarer selv). Anonymkode: fad09...869
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Hos svigerfamilien min så er alle problemene synlig, alle vet alt om alle. Likevel klarer man å omgås normalt. Alle har positive og negative sider. Anonymkode: f44ad...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 At eksen angrer på barna sine og føler de har ødelagt livet hans. Han føler seg som et barn som har barn. Han er 30 år. (Ikke mine barn) En annen eks fortalte meg at han er bifil og har testet ut greier med sin onkel (da de begge var voksne). En annen eks skjulte at han pillet nese og spiste det, men jeg tok han på fersken flere ganger En annen eks har kronisk eksem i rumpa som han var flau over, men igjen, ikke gadd å gjøre noe med det Anonymkode: a5b28...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Synes man bør holde seg for god til å henge ut andres "skittentøy" på nett sånn uten videre.. Anonymkode: 2c812...54f 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Han har drept noen (og sonet for det). Anonymkode: f5739...452 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Lite ille der, gitt. At han har røyket marihuana noen ganger i ungdommen? Tror det er det verste jeg kommer på. Utrolig god ektemann og far, null grunn til å henge ham ut. Anonymkode: ecf11...d02 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Har aldri tenkt på det fordi jeg aldri kunne utlevert ham. Har veldig sterk trang til å beskytte ham. Har aldri følt for å utlevere ekser, utover det konkrete som vi evt krangla om og som jeg altså er en del av. Anonymkode: 94d6a...21b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Vi har vært sammen i 8 år, er gift. Han har kjøpt sex flere ganger før vi ble sammen, og han vet at jeg har røkt hasj. Jeg for min del skjemmes så mye av det faktum at jeg ble sammen med en mann som har kjøpt sex, at jeg aldri blir å fortelle det til noen verken nå eller om det blir slutt. Anonymkode: 0042c...823 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Jeg fortalte moren til exen min at han fortsatt dopet seg ( hun trodde han hadde sluttet for 20 år siden) det gjorde jeg fordi jeg skulle gjøre det slutt med han og var redd han skulle gjøre noe dumt.. Anonymkode: 64dca...43f 1
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Føler at å uthenge mennesker sine dype mørke hemmligheter omtrent kan sammenlignes med å spre nakenbilder av x'er uten ansikt kanskje. Ikke en ting jeg er spesielt interessert i å gjøre.. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Med nåværende er det lite å plukke på, mye fordi hun selv er åpen på sine imperfeksjoner. Eksen, derimot. Der er det MYE jeg kunne fortalt som ville gitt henne både mellommenneskelig problemer og problemer med ordensmakten. Jeg holder indet store og det hele kjeft, selv når jeg får direkte spørsmål. Hun derimot har villig delt mine feilskritt i livet. Det har skapt litt brudulje, men til slutt kommer det tilbake og rammer henne. Hun gjør det tydelig at hun ikke er til å stole på. Vi har alle møtt noen slike, typen som alltid bekrefter deg ansikt til ansikt, og som samtidig uoppfordret snakker negativt om alle andre. Snart spør man seg selv: ‘Hvordan snakker hun om meg når jeg ikke er tilstede?’
bullehurk Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Hun vet at jeg har hatt et forhold til en gift kvinne her i byen i mine "ville ungkarsdager". 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Vi er i 30-årene. Er ikke så ille saker. For min del en psykisk diagnose, antakeligvis, som jeg er blitt frisk av nå. Jeg har ikke noe problem med det, men han synes det er for privat til å dele med familien. For hans del er det vel at han røykte weed en del i tjueårene, men det er jo lenge siden og fikk aldri noen konsekvenser for verken utdanning, jobb eller rulleblad. Jeg ville ikke sagt det til familien likevel, for de har et veldig svart-hvitt syn på sånt. Anonymkode: 8d15e...833
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 Kan ta min x: Jeg har bilder av ham som jeg kan bruke som blackmail, og som er tusen ganger verre enn noen nakenbilder. De er morsomme, men ikke noe han vil noen skal se, så bra for ham at vi har et godt forhold. Jeg passer på å sende ham en av disse flotte bildene hver gang han har bursdag:P Han hadde noen nakenbilder av meg, men uten ansikt da. Ellers vet han at jeg går til psykolog og på antidepressiva og at familien min er klin hakke sprø:) Anonymkode: cd3fb...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Det er det samme begge veier. Min familie vet egentlig at jeg er bifil, men ikke at jeg og min mann mange ganger har hatt sex/lengre seksuelle relasjoner til andre kvinner. Sammen. Det har ikke vært nødvendig å dele slikt, men om vi treffer en kvinne vi ønsker å ha i livet over tid, og hun oss, så vil det nok ikke bli tatt imot med åpent hjertet og sinn i verken min eller hans familie. Det vil nok virke forstyrrende på begges familier, i forhold til bildet de har av oss begge to. Vi er noe uenige om dette også. Jeg vil ikke fornekte en slik relasjon, selv om det blir vanskelig. Min mann mener at hans mor, som er bosatt i annet land, og gammel og gammeldags, aldri trenger å vite om det. Gammel og gammeldags, hun er ikke dum, så jeg tror hun vil forstå at en venninne ikke bare er venninne, med mindre hun aldri får treffe hans mor,og det blir bare feil. Dessuten er nok svigermor den som vil akseptere, etter sjokket, for hun er ikke en som blander seg intenst inn i andres valg. Mine foreldre derimot... Så vi får se nå. Kvinnen vi ønsker å ha i livet og vi får ta det langsomt. Være sikre alle tre på at det er noe å stå frem for. For det blir ikke omfavnet med åpent sinn, men et sjokk for mange. Anonymkode: a2814...ea2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 I forhold til meg, ikke mye... Men vet han var utro imot en x for å komme seg ut av forholdet. Har møtt henne og hun er den typen.... Anonymkode: 089bf...50c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er det samme begge veier. Min familie vet egentlig at jeg er bifil, men ikke at jeg og min mann mange ganger har hatt sex/lengre seksuelle relasjoner til andre kvinner. Sammen. Det har ikke vært nødvendig å dele slikt, men om vi treffer en kvinne vi ønsker å ha i livet over tid, og hun oss, så vil det nok ikke bli tatt imot med åpent hjertet og sinn i verken min eller hans familie. Det vil nok virke forstyrrende på begges familier, i forhold til bildet de har av oss begge to. Vi er noe uenige om dette også. Jeg vil ikke fornekte en slik relasjon, selv om det blir vanskelig. Min mann mener at hans mor, som er bosatt i annet land, og gammel og gammeldags, aldri trenger å vite om det. Gammel og gammeldags, hun er ikke dum, så jeg tror hun vil forstå at en venninne ikke bare er venninne, med mindre hun aldri får treffe hans mor,og det blir bare feil. Dessuten er nok svigermor den som vil akseptere, etter sjokket, for hun er ikke en som blander seg intenst inn i andres valg. Mine foreldre derimot... Så vi får se nå. Kvinnen vi ønsker å ha i livet og vi får ta det langsomt. Være sikre alle tre på at det er noe å stå frem for. For det blir ikke omfavnet med åpent sinn, men et sjokk for mange. Anonymkode: a2814...ea2 Hvis det bare er sex så er vel ikke det noe foreldre trenger å vite? 😊 Anonymkode: 86cc0...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå