Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne egentlig..

Jeg er voksen og har vært i to lange forhold, et barn i hvert forhold. Så har jeg mellom de to forholdene og etterpå hatt flere menn jeg har møtt, noen bare noen dates og noen korte forhold. 
Tok en oppsummering her om dagen: fra jeg var rundt 18 år og til nå, har jeg vært i forhold kanskje 12-13 år til sammen og vært mer eller mindre singel i 20 år..!

Og jeg vil egentlig ikke være singel. Er ikke noe annet jeg ønsker meg mer enn å møte en mann som vil satse sammen med meg og ha et liv sammen. Men jeg føler det er veldig vanskelig. 
Utseendemessig er jeg nok litt over gjennomsnittet, jeg ser mye yngre ut enn jeg er, jeg får mange komplimenter og vet at flere menn er interessert. Men de er ikke jeg interessert i. Og jeg kan ikke velge en bare for å ha en mann. Jeg må like utseendet, like personligheten, trenger at jeg beundrer han litt, at han har mål i livet, jobb osv. 

Jeg er selvstendig og eier egen bolig, har bil osv. Har også jobb. Så jeg er ikke avhengig av en mann for å betale for meg. 

Så ser jeg andre som hopper fra forhold til forhold, bytter ut ene med andre. 
Jeg skjønner ikke at det er så enkelt. Hva er det jeg gjør feil?

Problemet jeg opplever når jeg har møtt noen er at jeg antagelig er for snill og lar dem ta meg litt som en selvfølge. For jeg opplever ofte at jobb blir veldig viktig, de har lite tid osv. Mens jeg da blir fort fornærmet fordi jeg godtar ikke å bli nedprioritert. Altså jeg mener ikke at de skal droppe jobben eller ting som må gjøres, men også finne tid til oss.

Men jeg er ikke en person som maser eller forlanger noe, bare godtar ikke hvis jeg ikke blir respektert. Og akkurat den kan jeg ikke fire på, kan ikke være sammen med noen som ikke respekterer meg.

Mulig jeg har blitt kresen, men man kan jo ikke være sammen med en man ikke er tiltrukket av eller føler noe for. Feks så klarer jeg ikke å være sammen med en mann som har mistet håret (har prøvd mange ganger å gå på date, men jeg blir bare ikke tiltrukket). Jeg klarer heller ikke hvis de har feminine fakter, har en gniten holdning (jeg liker å betale for meg selv, men du vet hva jeg mener - de som sitter og regner på kronestykker), de som er veldig retthaverisk og besteborgerlig hahahaha ja listen er ganske lang. 
Jeg liker egentlig best en enkel arbeidende mann som har god hygiene, liker å ha orden rundt seg og som bidrar til det. Som har lyst til å finne på ting sammen alt fra å gå på kino til å klatre og trene og gå tur med hunden. 

Så hva er det jeg gjør feil som gjør at jeg ikke finner den rette? Må man utslette seg selv og la folk trakke på seg for å kunne være i et forhold? Da ender jeg i så fall opp alene. 

Anonymkode: 33b4f...01a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går etter feil menn, og nøyer deg med for lite. Jobb med selvfølelsen din, du fortjener en mann som tar seg tid til deg og som ikke prioriterer jobb foran deg. Jobb også med tilknytningsstilen din.

Slutt å fokusere på utseende og andre overfladiske kvaliteter. Tenk gjennom verdisynet ditt, og finn deg en mann som deler samme verdier som deg. 

Anonymkode: 3f84c...f59

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...