Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var lenge i forhold med det som har visst seg og være en narsissist, altså en person som dro meg ned psykisk og fjernet alle mine venner fra mitt liv. Når jeg begynte og se tegnene og de siste rundt meg tok tak i forholdet så kom fakta på bordet all utroskap, løgn og bedrag som har ført til at jeg satt igjen uten venner og kjæreste... Jeg var langt nede en periode og visste ikke helt selv hvem jeg var, midt oppi denne perioden kom flere og flere av mine venner tilbake og ønsket kontakt med meg igjen :) Det var til stor hjelp og jeg hører på dem når de forteller hvorfor de tok avstand og det viser seg til at min ex styrte de fra meg noe de så det tidlig i forholdet.. 

Jeg har nå kontakt med alle mine tidligere venner, unntatt en venn som jeg ikke tør og ta kontakt med, hun er venninne med min ex og de har god kontakt. Men problemet er at hun betyr mye for meg, jeg skulle så gjerne ønsket og prate med henne. Men bør jeg det? Min ex snakket mye "dritt" om henne iløpet av disse årene og fortalte mye løgn som denne venninna skulle ha sagt om meg, men som har vist seg å ikke stemme..  ex-en min har kun denne jenta som venninne igjen og for oss som nå er på sidelinjen ser hvordan det vennskapet er, noe vi ikke liker da ex-en har kontroll på alt venninna gjør.. - Det skal også sies at noen av de vennene som kom igjen  kjenner godt venninna jeg ikke har kontakt med og mener det samme som meg, men de vil ikke blande seg inn i det. 

Hva tenker dere? Kan jeg ta kontakt eller bør jeg la henne være?

Anonymkode: ee37f...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...