AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Hjelp. Har rotet litt med en fyr noen ganger, hovedsaklig etter inntak av alkohol, som sikkert ikke gjør saken bedre. Nå er det slik at vi begge er litt mer interessert en bare fyllerør, og da har jeg ett problem. Altså, han kan ikke det han gjør ned i buksa på meg med fingrene.. Alt annet er topp, men det å bruke fingrene kan han bare ikke. Altfor hardhent, han aner ikke hvor han er eller hva han treffer. Hvordan kan jeg si på en pen måte "au du kan ikke gjøre det der" 😅 Vil ikke skremme han bort, eller få han til og føle seg dårlig heller. Han har ikke mye erfaring.. Anonymkode: a8a02...918
MiniMjau Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 (endret) ta hånden hans, og vis han, 🙂 ikke si hva han ikke skal gjøre, gjør det til en positiv greie. Han er jo helt sikkert kjempekeen på å vite hva som er godt for deg! Endret 3. mai 2021 av MiniMjau 6
MuffinStud Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Du kan fremstille det slik at han skal hjelpe deg å finne ut hva du liker. 1
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelp. Har rotet litt med en fyr noen ganger, hovedsaklig etter inntak av alkohol, som sikkert ikke gjør saken bedre. Nå er det slik at vi begge er litt mer interessert en bare fyllerør, og da har jeg ett problem. Altså, han kan ikke det han gjør ned i buksa på meg med fingrene.. Alt annet er topp, men det å bruke fingrene kan han bare ikke. Altfor hardhent, han aner ikke hvor han er eller hva han treffer. Hvordan kan jeg si på en pen måte "au du kan ikke gjøre det der" 😅 Vil ikke skremme han bort, eller få han til og føle seg dårlig heller. Han har ikke mye erfaring.. Anonymkode: a8a02...918 Du må bare være ærlig å si det som det er, tåler han ikke ærligheten din er det ikke noe å ta vare på. Er han ydmyk og hører på deg, bør du heller ta godt vare på han... Si at han bestandig må holde klitten fuktig, og ikke hardere enn sin egen nesetipp... Klok av skade lærte jeg forskjellen mellom vræl og stønn i ung alder, men fremdeles vil kvinner bli massert på forskjellige måter... Synes det er rart at den joystick-generasjon ikke treffer klitten riktig, de knoter jo på den gummiknappen i timesvis😁 Endret 3. mai 2021 av Bamseklemmer 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Kvinner er jo ikke like. Bør være helt uproblematisk å fortelle hvordan akkurat du må stimuleres for at det skal være godt Han burde jo spurt da - men sier du ingenting vil han jo gå utfra at du liker det slik. Anonymkode: 9d12f...9c7
Fioljenta Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Han er ikke tankeleser. Ingen av oss er det. Så da trenger vi litt veiledning. Tar han imot veiledning, kan ha bli skikkelig god uansett hvor flink han er akkurat nå. Øvelse gjør mester her også. 😉 Her er noen tips fra meg: 1) Prøv når dere ikke har drukket - da er dere begge mer oppmerksomme og mottagelige for innspill. Noen blir jo verdensmestre i det meste når de har drukket og da er de helt uimottagelige for innspill. 2) Oppmuntre ham med lyder og ord når han faktisk gjør noe godt 3) Ikke si «Det der er vondt», men foreslå en endring: «Kan du ... i stedet?» 4) Prøv å gi enkle, greie tilbakemeldinger slik at han vet hva han skal endre, f.eks. «Kan du prøve med mindre trykk? Jeg tror jeg liker det bedre.» Og vis at at du liker det når han prøver. (Lag godlyd, smil, trykk deg mot ham, si «der ja, deilig» eller lignende) 5) Prøv å utforske hva han liker slik at du selv kan bli bedre - da kan du formidle holdninger og strategier som f.eks. «Jeg er ikke tankeleser, så jeg trenger litt tilbakemeldinger», «Hvordan kjennes dette?», «Liker du dette eller dette best?», «Vil du ha mer eller mindre trykk?» osv. 6) Jeg tror ingen menn liker å bli pirket på, så velg ut noen ting om gangen. Og skryt av ham når du kan - da bygger du opp motet og selvtilliten hans. Jeg er håpløst systematisk og har laget en fingring-guide (og håndkos-guide) som dere kanskje kan bruke? 💜 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Åh helt off topic, men det minte meg på en fyr som fingret meg slik: han lagde en grave bevegelse med fingeren, eller slik man gjør med fingeren når man sier «kom her». Men han hadde negler, og endte opp med å klore meg nedentil. Uff Anonymkode: e3153...ff9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan kan jeg si på en pen måte "au du kan ikke gjøre det der" 😅 Du må da ikke finne på å si noe sånt. Du må si at det han gjør ikke er godt, forsøke å forklare hva han skal gjøre, og så veilede. Anonymkode: 3ccde...ea5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Si «kan jeg vise deg noe jeg liker?» de fleste menn vil gjerne høre hva du liker, at du forteller om noe du finner seksuelt tiltrekkende er bare pluss i en mann sine ører så ikke fortell hva du ikke liker, fortell hva du liker Anonymkode: e3153...ff9 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hjelp. Har rotet litt med en fyr noen ganger, hovedsaklig etter inntak av alkohol, som sikkert ikke gjør saken bedre. Nå er det slik at vi begge er litt mer interessert en bare fyllerør, og da har jeg ett problem. Altså, han kan ikke det han gjør ned i buksa på meg med fingrene.. Alt annet er topp, men det å bruke fingrene kan han bare ikke. Altfor hardhent, han aner ikke hvor han er eller hva han treffer. Hvordan kan jeg si på en pen måte "au du kan ikke gjøre det der" 😅 Vil ikke skremme han bort, eller få han til og føle seg dårlig heller. Han har ikke mye erfaring.. Anonymkode: a8a02...918 Minner om exen min, haha Men det eneste du kan gjøre er å forklare hvordan du vil ha det, og for at han ikke skal føle seg dum spør du han, når du runker ham, er det greit å gjøre sånn og sånn fordi jeg er ikke så flink, le det bort og du skal se dere får det deilig 😉 Anonymkode: 4debf...01c 1
Pingvinen Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 I mitt 50 år lange liv, vært seksuelt aktiv i 34 år, har jeg kun møtt en mann som kunne fingre. Har på en vennlig møte prøvd å veilede noen, men de har da blitt fornærmet. Så har gitt opp det 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Min erfaring er at noen menn kan ikke fingre uansett hva du sier til dem. Mens andre er gode på det og noen kan hvertfall bli bedre. Mange menn er merkelig dårlige til å fingre. Har møtt mange flere som er gode til å slikke enn til å fingre. Kanskje menn ikke forstår at det er viktig å kunne fingre også? Anonymkode: f958a...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Lettere om du bare forteller han hva han skal gjøre, og ikke hva han ikke skal gjøre. Anonymkode: 2f288...123
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 Fioljenta skrev (8 timer siden): Han er ikke tankeleser. Ingen av oss er det. Så da trenger vi litt veiledning. Tar han imot veiledning, kan ha bli skikkelig god uansett hvor flink han er akkurat nå. Øvelse gjør mester her også. 😉 Her er noen tips fra meg: 1) Prøv når dere ikke har drukket - da er dere begge mer oppmerksomme og mottagelige for innspill. Noen blir jo verdensmestre i det meste når de har drukket og da er de helt uimottagelige for innspill. 2) Oppmuntre ham med lyder og ord når han faktisk gjør noe godt 3) Ikke si «Det der er vondt», men foreslå en endring: «Kan du ... i stedet?» 4) Prøv å gi enkle, greie tilbakemeldinger slik at han vet hva han skal endre, f.eks. «Kan du prøve med mindre trykk? Jeg tror jeg liker det bedre.» Og vis at at du liker det når han prøver. (Lag godlyd, smil, trykk deg mot ham, si «der ja, deilig» eller lignende) 5) Prøv å utforske hva han liker slik at du selv kan bli bedre - da kan du formidle holdninger og strategier som f.eks. «Jeg er ikke tankeleser, så jeg trenger litt tilbakemeldinger», «Hvordan kjennes dette?», «Liker du dette eller dette best?», «Vil du ha mer eller mindre trykk?» osv. 6) Jeg tror ingen menn liker å bli pirket på, så velg ut noen ting om gangen. Og skryt av ham når du kan - da bygger du opp motet og selvtilliten hans. Jeg er håpløst systematisk og har laget en fingring-guide (og håndkos-guide) som dere kanskje kan bruke? 💜 Herregud. Hvis jeg skulle oppført meg som moren til sexpartneren min hadde jeg tørket inn. Anonymkode: e30fc...6db 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 Min erfaring er at kvinners preferanser varierer kollossalt når det fingerstimulering. Noen ønsker harhendt og høyfrekvent fingring, andre forsikt, myk og rolig behandling. Noen ønsker berøring direkte av klitorisk, andre bare indirekte. En stil kan altå være perfekt for en kvinne, og helt turn off for en annen. Rådet må være å spørre først hva hun foretrekker før man går igang. Anonymkode: c0c4d...3af 2
Fioljenta Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud. Hvis jeg skulle oppført meg som moren til sexpartneren min hadde jeg tørket inn. Anonymkode: e30fc...6db Hehe... du har et poeng. Den ser jeg. 😂 Men, faktisk virker de for oss. (Og en del andre hvis vi skal tro «o store internett-orakel»). Tror det avhenger av hva du er ute etter. De tipsene passer nok best for dem som vil investere tid og energi på å «lære hverandre opp». Tror jeg. 🙄 (PS: Jeg har ikke tørket inn 😉)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå