Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det 40-årene?

Anonymkode: 95ae7...a40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det er flest omveltninger på "partner-fronten" i 20-årene, før de fleste blir "etablerte par" og finner den de velger å gifte seg med eller få barn med. 

Når det gjelder når foreldre flest går fra hverandre, så er vel det mest vanlige at det enten er småbarnsfasen som tar dem, eller at de venter til barna blir voksne, og oppdager at de ikke lenger er et par, men foreldre som ikke lenger har hjemmeboende barn, og dermed ingenting felles mer.  

Anonymkode: 4349a...7a5

AnonymBruker
Skrevet

20 årene, tipper jeg. 

Anonymkode: e5dd6...c55

Skrevet

Ganske sikker p ar det er rundt 40-50, hvis du ikke tar med unge folk med korte forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper at det er i 20-årene. Svært sjeldent at man ender opp med ungdomskjæresten resten av livet. 

Deretter tror jeg mange par går fra hverandre under småbarnsperioden, eller når barna er voksne. 

Selv forlot jeg et 10 år langt forhold da jeg var 25. Møtte partneren jeg ønsker ekteskap og barn med da jeg var 28. Da var jeg mer sikker på meg selv, jeg hadde opparbeidet meg litt erfaringer, og jeg visste veldig godt hva jeg ikke så etter, i en partner. 

Anonymkode: 4dacd...fed

AnonymBruker
Skrevet

I Norge er det vanligste å skille seg når menn er i alderen 40-44 år og alderen 35-39 år hos kvinnene. 

http://pis.no

Anonymkode: 87a74...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...